خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: روز قدس روز اسلام و فریاد بیداری اسلامی و نماد وحدت و اراده ملت اسلامی در حمایت از آرمان قدس و فلسطین است.
کد خبر: ۸۵۳۸۴۵۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرنگار بسیج، حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در نشست بصیرتی بسیجیان این ناحیه به نامگذاری روز جهانی قدس اشاره کرد و اظهار داشت: روز جهانی قدس یادگار برجسته امام خمینی(ره)، پرچم حمایت دائمی از فلسطین را همواره بر افراشته نگه داشته و آنرا به مسأله اصلی جهان اسلام و منطقه تبدیل کرده است.

وی خاطر نشان کرد: روز قدس با تکرار سالانه خود این آرمان اسلامی را همواره فرا روی جامعه بشری قرار داده، به گونه‌ای که پس از چندین سال با تبدیل شدن به آیینی جهانی زمینه اعتراض علیه ظلم، تجاوز و تعدی و نیز دفاع از مظلومین و مستضعفین، علیه استکبار و صهیونیسم بوجود آورده است.

عدالتی شربیانی یادآور شد: روز قدس روز اسلام و فریاد بیداری اسلامی و نماد وحدت و اراده ملت اسلامی در حمایت از آرمان قدس و فلسطین است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اذعان داشت: امروزه جنایات تروریستی گروه های تکفیری با حمایت استکبار جهانی امریکا و اسرائیل در كشورهاي منطقه از جمله عراق ، سوریه و يمن، برای شکستن مقاومت اسلامی، وحدت و جبهه ضدصهیونیستی در جهان اسلام است.

وی تأکید کرد: روز قدس امسال از سالهای قبل ازاهمیت بیشتری برخوردار است و مردم متدین و خداجوی و ولایت مدار ایران اسلامی باید حضور بیشتر و پر رنگ تری داشته باشند؛ چون دشمنان اسلام با ایجاد جنگ و درگیری در کشورهای دیگر مانند سوریه ، عراق ویمن می خواهند توجه مردم مسلمان به فلسطین و قدس را کم رنگ کنند.

عدالتی شربیانی ابراز کرد: حضور پر شور مردم ملت مسلمان و غیور کشورمان و نیز سایر ملل و جوامع دیگر در راه‌پیمایی روز جهانی قدس، اهداف و راهبردهای نظام سلطه و استکبار و توطئه صهیونیست‌ها را با چالش‌های جدی مواجه خواهد‌ ساخت.

وی در خاتمه به سخنان حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در مورد قدس اشاره کرد و تصریح کرد: فلسطین امروز مهمترین مسئله اسلام و مسلمانان است و ریشه تمام گرفتاریهای مسلمانان جهان رژیم صهیونیستی است، که مانند غده سرطانی به جان مسلمانان افتاده و تا این غده سرطانی از بین نرود گرفتاریهای مسلمانان جهان حل نخواهد شد.

 

4001/پ30/ب

Bottom of Form

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها