فرمانده سپاه تنگستان خبرداد:

راهپیمایی روز قدس در تنگستان از مصلی نماز جمعه تا گلزار شهدای گمنام برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت امام علی (ع) تنگستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از برگزاری راهپیمایی روز قدس از مصلی نماز جمعه تا گلزار شهدای گمنام در شهر اهرم خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۸۴۴۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ سرهنگ محمد علی ملاکی در جمع اعضای ستاد گرامیداشت روز قدس گفت: روز قدس روزشنیدن فریادهای ظلم ستیزانه بر علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است و روز یست که انسجام و اتحاد ملتهای اسلامی در برابر آمریکا و اسراییل موجب بیداری اسلامی و در نتیجه تزلزل پایه ها ی حکومت اسراییل و سفوط ژیم صهیونیستی خواهد شد.

وی افزود: امّت اسلامی امسال برای سی و هفتمین سال پیاپی، روز جهانی قدس را گرامی می‌دارد و با آرمان آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل عهد و پیمان خود را تجدید می‌کند.

ملاکی گفت: استقبال جهانیان به ویژه مسلمانان از روز جهانی قدس و برپایی یک همایش بزرگ تاریخی در سراسر عالم، به منزله‌ی اعلام موضع واحد و یکپارچه مردم جهان، نه فقط علیه دولت جعلی و غاصب اسرائیل بلکه وضعیت و شرایط حاکم بر جهان، یعنی سیطره‌ی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مشتی صهیونیست بر ارکان قدرت نظام سلطه است.

وی تاکید کرد: آن دسته از حکّام دست‌نشانده و وابسته در کشورهای اسلامی و عربی که منافع و سرنوشت خود را به گوساله‌پرستان سامری و اربابان صهیونیست آمریکایی و اروپایی پیوند زده‌اند به زودی خواهند دید که فرجام کار آن‌ها چون محمدرضا پهلوی، صدام، قذافی، سادات، مبارک، عمر سلیمان، بن علی، علی عبدالله صالح و … جز روسیاهی در پیشگاه تاریخ نخواهد بود.

فرمانده سپاه تنگستان گفت: در روز قدس به صحنه می آییم تا به همه‌ی ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره‌ی شما، به واسطه‌ی عمّال خبیث شما واقع نخواهد شد.

وی گفت: امسال راهپیمایی روز قدس در حالی برگزار می‌شود که امت اسلامی شاهد تداوم و گسترش حرکات متجاوزانه و اقدام‌های ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در سایه حمایت کشورهای حامی آن رژیم و دولت جنایتکار آمریکا است.

وی افزود: در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با لبیکی دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) آزادی قبله نخست مسلمانان و نجات مردم مظلوم و آزادیخواه از یوغ متجاوزان را از خداوند منان طلب می‌کنیم.

سرهنگ ملاکی گفت: راهپیمایی روز قدس در تنگستان بعد از اقامه نماز جمعه و از مصلی تا گلزار شهدای گمنام شهر اهرم برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار