محفل انس و مودت فرماندهان و مدیران بسیج تنگستان برگزارشد+تصاویر

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: امروز بی شک فرماندهان بسیج به عنوان سربازان رهبر معظم انقلاب باید آمادگی هر گونه عملیات و هرگونه مأموریت و هرگونه حضور در میدان را برای حفظ و حراست از انقلاب و دستاورد های آن داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۳۸۴۳۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ سرهنگ محمد علی ملاکی در محفل انس و مودت فرماندهان و مدیران بسیج این شهرستان با بیان اینکه خانواده ها تأثیر مستقیم در اجرای مأموریت های بسیج دارند، اظهار داشت: امروز جبهه فرق کرده و تهدیدات متنوع تر و پیچیده تر شده است؛ بنابراین باید همدلی و صمیمت بین سازمان و خانواده ها بیشتر شود و به نیازمندی ها پاسخ داده شود.

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان با تقسیم بندی هجمه دشمن پس از دفاع مقدس علیه مردم ایران گفت: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) این ملت تا زمانی که ایمان دارد شکست ناپذیر است، دشمن طی سه دهه پس از دوران جنگ تحمیلی با تمام توان وارد صحنه شده و به شگردهای مختلف می خواهد ایمان ما و غیرت ما را از ما بگیرد ولی این آرزو را باید با خود به گور ببرد.

ملاکی با تاکید بر محبوبیت بسیج در جامعه گفت: فرماندهان رده های مقاومت بسیج باید تدبیری اتخاذ کنند تا این شجره طیبه به عنوان محوریت برنامه ها بوده وانسانهايي را به خود جذب كند واین مهم با داریت؛ سخن؛ اخلاق و رفتار و درس خواندن و كار كردن و احساس مسؤوليت و آگاهي سياسي و اطلاعات ديني و معنوي فرماندهان و دیران بسیج و به طبعه آن دیگر بسیجیان امکان پذیر خواهد بود.


گفتنی است در این محفل ضیافت افطاری با حضور فرماندهان بسییج تنگستان به همراه خانواده های آنها برگزار شد که در نوع خود برای اولین بار و به همت فرماندهی سپاه تنگستان برگزار شده بود.
ارسال نظرات