خبرگزاری بسیج:مردم شهیدپرور ملارد در شب شهادت حضرت علی (ع) مراسم شب قدر را در کنار پیکر دست بسته این شهید برگزار کردند.
کد خبر: ۸۵۳۸۴۲۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴
به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ همزمان با دومین شب از لیالی قدر پیکر دو شهید گمنام کاروان شهدای غواص کربلای ۴ میهمان مردم انقلابی شهرستان ملارد شدند.

براساس این گزارش مردم شهیدپرور ملارد در شب شهادت حضرت علی (ع) مراسم شب قدر را در کنار پیکر دست بسته این شهید برگزار کردند.

حجت الاسلام محسن زاده در مراسم استقبال از شهید غواص و احیای شب ۲۱ ماه رمضان در مسجد جامع شهرستان ملارد با اشاره به درجات عالی شهدا اذعان داشت: شهدا انسان هایی با کمال و فضائل اخلاقی بودند که در راه خدا ایثار و از خودگذشتگی کردند و جان خود را در راه خدا عرضه داشتند.

امام جمعه بخش صفادشت با اشار به ویژگی های مخصوص شهدا گفت : آن چیز که این جوانان را به درجه شهادت رساند ذکر و مداومت در یاد مرگ بود . آن ها اهل ذکر یاد مرگ بودند .

وی افزود : این که انسان مرگ را همیشه جلوی چشمانش ببیند ، این ذکر در اصلاح نفس و تربیت نفس بسیار اثر گذار است . امشب به برکت امیرالمومنین تصمیم بگیریم هر کاری را با یاد مرگ انجام دهیم. اگر مرگ باورمان شود دیگر در بازار ، درجامعه ، در دانشگاه اینگونه رفتار نمی کنیم.

حجت الاسلام محسن زاده با اشاره به مغتنم شمردن حضور شهدا در محافل اظهار داشت : این گلزار شهدا را برای خود قدر بدانیم و با شهدا انس پیداکنیم .

ارسال نظرات