اعلام انزجار از سران صهیونیسم، اعلام نفرتی است که از جامعه غاصب و کودک‌ کش صورت می‌گیرد و اینکه عده‌ای آن را دلیلی بر یهود‌ ستیزی بدانند تفکر غلطی است که تلاش می‌کنند با ترویج آن ایران و اسلام هراسی را در جوامع مختلف تشدید کنند.
کد خبر: ۸۵۳۸۴۱۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵

قاسم عزیزی، نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی، درباره اهمیت حضور در تظاهرات روز قدس گفت: با توجه به شرایط منطقه و آشوب‌های حاکم بر خاورمیانه که همگی دست پرورده و برنامه‌ریزی شده توسط صهیونیسم و قدرت‌های حامی آن است، ضرورت دارد مردم مسلمان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که در حمایت از مردم فلسطین قدس نامیده شده حضور بهم رسانند و انزجار و نفرت خود را از دولت‌های مستکبراعلام کنند. 

وی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس تجلی انسجام، اتحاد و یکپارچگی ملت‌های مسلمان در راستای آرمان‌های امت اسلام و ابراز انزجار از سردمداران حکومت صهیونیسم است و این اهمیت برپایی هرچه باشکوه‌تر این روز را بر ملت مسلمان می‌افزاید.

عزیزی ادامه داد: اعلام انزجار از سران صهیونیسم، اعلام نفرتی است که از جامعه غاصب و کودک‌ کش صورت می‌گیرد و کاملاً متمایز از جامعه یهود است و اینکه عده‌ای آن را دلیلی بر یهود‌ ستیزی ایرنیان بدانند تفکر غلطی است که تلاش می‌کنند با ترویج آن ایران و اسلام هراسی را در جوامع مختلف تشدید کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به تنش و آشوبی که دست پرورده و با تفکر صهیونیست است و توسط داعش پیش می‌رود اهمیت دو چندان راهپیمایی امسال بیش از سال‌های گذشته خودنمایی می‌کند و با توجه به شرایط منطقه قاعدتاً باید از بعد تکلیف سیاسی به روز قدس نگاه شود.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در پایان ادامه داد: ضرورت دارد همه کشورهای مسلمانان دراقصی نقاط دنیا اعم از خاورمیانه به ویژه ایران در راهپیمایی روز قدس حضور و اعلام انزجارکنند و این امر نه تنها انزجار جوامع مسلمان را به رخ جهان استکبار و غاصبین می‌رساند بلکه اتحاد و انسجام جوامع مسلمان را به نمایش می‌گذارد و نباید فراموش کرد ایدئولوژی انقلاب اسلامی دفاع از امت و ملت‌های مظلوم و مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی است.

ارسال نظرات