بیانیه سپاه دشتی به مناسبت روز جهانی قدس

روابط عمومی و تبلیغات سپاه دشتی به مناسبت فرار رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای منتشر کردکه در قسمتی از آن آورده است:روز قدس یادآور فریاد بلند امام خمینی (ره) در برابر آمریکا و مولود نامشروع آمریکا و انگلیس یعنی رژیم جعلی صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۸۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در دشتی؛ در این بیانیه آمده است روز قدس، روز اسلام و روز خیزش حق‌طلبان علیه جنایتکاران تاریخ و روز قيام مستضعفان عالم علیه مستکبران است. روز قدس روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و هم‌پیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزورانه آنها در خصوص دموکراسی، حقوق بشر و انسان‌دوستی را پوچ و بی‌معنا جلوه داد.

این بیانیه تاکید دارد: ره‌آوردهای روز جهانی قدس و حماسه حضور ملل آزادیخواه و حق طلب در همراهی با جهان اسلام در حمایت از قدس و انتفاضة فلسطین باعث افول هژمونی نظام سلطه بر منطقه‌ی راهبردی غرب آسیا و شمال آفریقا و آشکار شدن بیش از پیش ضعف و استیصال آمریکا و غرب در حفظ امنیت و حیات ننگین رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی شده است.

این بیانیه می افزاید: تردیدی نیست که تحولات جاری در سطح منطقه بویژه در صحنه عراق، سوریه، مصر، لبنان و فلسطین و بویژه محاصره همه جانبه مردم مظلوم یمن، بیانگر بازتولید راهبردی است که آمریکا، اروپا، ارتجاع عرب و رژیم صهیونیستی بطور مشترک برای هدف قرار دادن جبهه مقاومت ضدصهیونیستی و ایجاد انحراف و فروپاشی در روند بیداری اسلامی طراحی و عملیاتی کرده‌اند.

در این بیانیه همچنین آمده است: با اين وجود ستاره بخت دشمنان اسلام و قرآن رو به خاموشی است و رؤیای صهیونیست‌ها در ایجاد اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات و تغییر نقشه منطقه و شکل‌گیری خاورمیانه جدید برای آمریکا هرگز تحقق نخواهد یافت و برخلاف تصور کاخ سفید و تل‌آویو جريان جهانی شدن با شاخص بیداری اسلامی با اقتدار و صلابت تکمیل و ان شاءاله در فرجام به آزادی بیت‌المقدس، پایان اشغالگری و بازگشت فلسطینیان به سرزمین آبا و اجدادی خود منتهی خواهد شد.

این بیانیه می افزاید: بی‏شک حضور هوشیارانه ملت ایران اسلامی در روز قدس امسال نیز همچون همیشه، خط بطلانی بر دسیسه‌ها و القائات شیاطینی خواهد کشید که بر‌آنند تا وحدت و انسجام ملت های مسلمان را خدشه‌دار کرده و به نیات شوم خود دست یابند، اما زهی خیال باطل که آزادیخواهان در سرتاسر عالم اثبات خواهند کرد که این روز، مظهر وحدت امت اسلامی ‌در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و روز به اهتزاز درآوردن پرچم قدس شریف خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: امروز در شرایط حساسی که منطقه شاهد خیزش و بیداری اسلامی است و نقشه‌های استکبار جهانی برای مقابله با این بیداری از جمله شکستن محور مقاومت در سوریه هر روز با فتنه و د‌سیسه‌های رنگارنگ ‌ابعاد جدیدی به خود می‌گیرد بر همه مسلمین فر‌ض است که با حضور گسترده ‌و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز قدس و حمایت از ستمدیدگان و آوارگان فلسطینی، پرچم عدالت و حق‌طلبی را در جهان برافراشته و با همه توان و قدرت، وعده الهی «والارض یرثها عبادی الصالحون» را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش بگذارند‌‌.

همچنین تاکید دارد: ما پاسداران و بسيجيان سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی ضمن دعوت از تمامی اقشار مردم شهيدپرور و انقلابي شهرستان جهت حضوری پرشور و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز جهاني قدس ، دوشادوش ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی و گوش به فرمان مولا و مقتدای خود ولی امر مسلمین جهان‌، امام خامنه اي (‌مد ظله العالی)، در مراسم و راهپيمايي این روز بزرگ و تاریخی حضور خواهيم يافت.


ارسال نظرات