کلاس تفسیر سوره مبارکه تغابن در سپاه دشتستان برگزار شد

کلاس تفسیر سوره مبارکه تغابن در راستای برنامه­ های ماه مبارک رمضان و به همت عقیدتی سیاسی نمایندگی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان در نمازخانه این سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۸۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
به گزارش خبرنگار بسیج در دشتستان، در این کلاس که با حضور کلیه کارکنان رسمی این سپاه برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین شفیعی گفت: خداوند متعال تمام موجودات هستی را خلق کرده و هر موجودی را متناسب با وضعیت خود، شکلی خاص بخشیده است که اگرچه بعضی از قیافه­های این موجودات از نظر ما زشت و ناقص است امّا از دید خداوند ناقص نیست.

وی اظهار کرد: خداوند آن­چه که ما در بدن خود به آن احتیاج داریم را به بهترین، زیباترین و دقیق­ترین حالت در بدن ما قرار داده است به همین جهت است که ما در سوره مبارکه تغابن می­خوانیم خداوند چیز عبث و مخلوق بیهوده و باطل خلق نکرده است.

این استاد قرآن در ادامه تفسیر آیاتی از این سوره مبارکه تصریح کرد: برای خداوند متعال چیزی مخفی و دارای طبقه­بندی در آسمان­ها و زمین وجود ندارد و آن­چه که ما به صورت آشکار و پنهانی انجام می­دهیم همه را می­بیند لذا از ما می­خواهد که ظاهر و باطنمان یکی باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عاق والدین و ناسپاسی نسبت به آنان و ظلم کردن به مردم از جمله گناهانی است که جزای آن در همین دنیا داده می­شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات