خبرهای داغ:
همزمان با شب شهادت حضرت علی(ع)؛

مراسم احیای شب 21 ماه مبارک رمضان در نهاوند برگزار شد

مراسم شب قدر همزمان با شب 21 ماه مبارک رمضان با حضور امام‌جمعه و مردم متدین شهرستان نهاوند در مصلی نماز جمعه شهرستان نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۷۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، در دومین شب از شب‌های قدر و همزمان با شهادت حضرت علی (ع) مردم مومن و خداجوی شهرستان نهاوند ضمن عزاداری و سینه‌زنی به دلیل شهادت مولای متقیان امام علی (ع) تا نماز صبح به عبادت و راز و نیاز با خداوند پرداختند.

سخنرانی مذهبی، مراسم قرآن به سر، دعای جوشن کبیر، زیارت عاشورا، مداحی ویژه شهادت حضرت علی (ع) از جمله برنامه‌های اجراشده در مصلا نهاوند بود.

یکی از طلاب حوزه علمیه نهاوند در این مراسم گفت: امیدواریم که خداوند عنایت کند که بتوانیم شب قدر را که شب نزول ملائکه است به‌خوبی گرامی بداریم و از مغفرت این شب‌ها استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام مولوی اظهار داشت: یکی از فرصت‌های طلایی که خداوند برای بندگانش قرار داده است، لیالی متبرکه قدر است. و جوانان و نوجوانان می‌توانند با استغفار به درگاه خداوند تقدیر مناسبی برای خود در ادامه زندگی رقم بزنند.

وی با اشاره به شهادت امام علی (ع) در لیالی قدر افزود: عدالت و یاور مظلوم بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های این امام همام است که سیره و رفتار وی برای ما الگو و درس بزرگی در زندگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار