خبرهای داغ:
با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

دعوت سپاه قم از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام حضور فرماندهان، پاسداران و بسیجیان به همراه خانواده‌های خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، از آحاد مردم این استان خواست با حضور پرشکوه خود، پیام‌آور نجات مظلومان باشند.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۷۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن یوم الله قدس صادر کرده است که به شرح زیر است:

روز جهانی قدس ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی و عرصه ای برای اتحاد و یکپارچگی قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است، روز قدس، روز رزمایش پر ابهت سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ی مستکبرین و خونخواران جهان، و روز برائت و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی آن، شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار است .

روز قدس روز بیداری، روز حماسه و روز پشتیبانی از مردمی ستمدیده و مظلوم است که بیش از نیم قرن درمصافبا دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار باقی مانده اند .


اکنون در برهه ای از تاریخ که جهان سرشار از موج بیداری اسلامی ، خیزش های ضد سرمایه داری و افول هژمونی جبهه استکبار و نظام سلطه بر منطقه راهبردی خاورمیانه و شکل گیری جبهه مقتدر مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی است و نسیم عدالت و حقانیت دین مبین اسلام همه سرزمین های اسلامی را درنوردیده است و امروز نه تنها فلسطین که جهان اسلام از مصر، تونس، لیبی،یمن ، بحرین، اردن و… برای یافتن هویت حقیقی و رهانیدن خویش از زیر سلطه سفاکانه رژیم های پوشالی و وابسته به غرب در تکاپو است و در این تلاش مقدس بیش از هر چیز به قیام و انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران تأسی می جویند بی تردید، ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی با درک عمیق شرایط موجود با گامهای پولادین مردان و زنان روزه دار قداستی صدچندان به آن بخشیده و عزم راسخ خود را در پایبندی به آرمان های امام راحل(ره) و مبارزه با ددمنشی های رژیم غاصب به منصه ظهور خواهد گذاشت و با فریادهای مستحکم، آزادی قدس شریف را از چنگال خونین سفاکان جنایتکار سر خواهد داد.

این روزها بی تردید امپریالیسم رسانه ای را باید شکل مدرنی از امپریالیسم قلمداد کرد که خاستگاه آن رژیم صهیونیستی با ژستی به ظاهر دوستانه با انحراف افکار عمومی جهان و جهت دادن به تفکر و اندیشه ملت ها است که به دنبال تربیت انسانهایی فاقد هر گونه تعقل و تفکر است که نتواند راست را از دروغ و انحراف را از حق تشخیص دهد. در دنیایی که رسانه ها به جای روایت وقایع به خلق وقایع می پردازند، این صهیونیسم است که با امپریالیسم رسانه ای خود، خالق بسیاری از وقایع و اتفاقات شده و با گزینش اخبار و اطلاعات از بیان اخبار ضد صهیونیستی جلوگیری بعمل می آورد و با انواع تاکتیک ها و تکنیک های رسانه ای به ایجاد ذهنیت منطبق با آرمان صهیونیسم در جهان می پردازد و به کمک رسانه های جیره خوار خود به جعل اخبار و وقایع می پردازد و دنیا را با دروغ های خود همسو و همراه آرمان های ننگین خود می سازد، وظیه ماست به عنوان حامی مظلومین در برابر این جنایت‌ها ساکت نبوده و با قلم و ذهن خود این جنایات را ثبت و برای روز سرنگونی رژیم صهیونیستی به یادگار نگاه داریم.


وضع امروز یمن، سوریه و … برآیند و نتیجه سیاست های اقتدار گرایانه و انحصار طلبانه غرب و در رأس آن آمریکای جنایتکار و هم پیمانانشان از جمله عربستان جنایتکار است که سیاست تک قطبی بودن جهان را در سایه جنایت و نزاع منطقه ای جستجو میکند، و الّا کشورهایی که در قبال یک قتل غیر عمد در سایر کشورهای هم پیمان و دوست خود کمیته های تحقیق و تفحص بین المللی راه می اندازند و به واسطه ی حدس و گمان های باطل مردم مظلوم کشورها را تحت شدیدترین تحریم ها قرار میدهند، چگونه به خود اجازه میدهند در قبال کشتار بی رحمانه کودکان و زنان در یمن، بحرین و سوریه نه تنها موضع گیری نکنند، بلکه به دفاع از ظلم و ظالم نیز تمام قد می ایستند و با بی شرمی تمام مظلوم را متهم می کنند.

” بماند که أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ و بماند که جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ و بماند که إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا"

به گفته مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) هدف دشمنان از تحریمها، مسئله هسته ای یا مسائلی نظیر حقوق بشر و تروریسم نیست، چرا که خود آنها مراکز اصلی پرورش تروریسم و ضد حقوق بشر هستند، بلکه هدف آنها جلوگیری از رسیدن ملت ایران به جایگاه شایسته تمدنی است که لازم است با شناخت دقیق جایگاه و موقعیت خود بر حرکت پر افتخار کشور ادامه دهیم.


همین‌طور که بعضی از دوستان در سخنرانی‌های خودشان اشاره کردند، هدف دشمنان ملّت ایران این است که نگذارند این کشور و این ملّت به جایگاه شایسته‌ی خودش، آن جایگاه تمدّنی، برسد؛ [چون‌] احساس کرده‌اند که این حرکت در کشور آغاز شده؛ تحریمها به‌خاطر این است. بله، بنده هم عقیده‌ام این است که هدف تحریمها مسئله‌ی هسته‌ای فقط نیست، مسئله‌ی حقوق بشر هم نیست، مسئله‌ی تروریسم هم نیست

و همچنین ایشان در خصوص شخصیت حضرت امام(ره) فرمودند: خطر تحریف امام، به عنوان یک هشدار باید در گوش مسئولان، صاحب نظران انقلاب، شاگردان قدیمی امام و علاقمندان این راه باشد. در داخل هم بعضی شخصیت امام را تحریف می کردند

اگر ملت ایران بخواهد هدف‌ها و راه را ادامه دهد، باید راه و اصول امام بزرگوار را درست بشناسد، نگذارد شخصیت امام را تحریف کنند که تحریف شخصیت امام، تحریف راه امام و منحرف کردن مسیر صراط مستقیم ملت ایران است.

آنچه امروز عرض می‌کنم درباره‌ی تحریف شخصیت امام رحمه‌الله است. امام را نباید به عنوان صرفاً یک شخصیت محترم تاریخی نگاه کرد

قال رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم):

((وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلًا يُنَادِي يَا لَلْمُسْلِمِينَ فَلَمْ يُجِبْهُ فَلَيْسَ بِمُسْلِمٍ..))

امام خمینی (ره): روز قدس روز اسلام است.

روز جهانی قدس بار دیگر فرا رسید و مسئله قدس شریف و فلسطین باردیگر به عنوان مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام همچنان نماد همبستگی و محور وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم جعلی اسرائیل و سمبلی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح‌های استکباری می‌باشد.

ما ضمن دعوت از آحاد مردم ولایت مدار استان قم، با وحدت و انسجام یکپارچه در راهپیمایی عظیم و تاریخی روز قدس شرکت کرده و به ندای ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) لبیک گفته و در روز عزای صهیونیزم جهانی همه ملت‌های آزاده علیه ظلم و بیداد و استکبار بین‌المللی را بیدار خواهیم کرد. روز قدس روزی است که مستضعفین انزجار و نفرت خود را از عملکرد وحشیانه صهیونیزم بین‌الملل بخصوص امریکای جنایتکار و عربستان کودک کش در به خاک و خون کشیدن انسان‌ها، به ویژه زنان و کودکان بی گناه یمن و بحرین و سوریه اعلام می‌دارند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار