خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از تمهیدات مدیریت شهری برای مراسم راهپیمایی روز قدس که با مشارکت نهادهای شهری و مردمی شهرری به صورت مستقل از شهر تهران انجام می شود، خبرداد.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۶۷
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ منصور کتانباف با بیان این مطلب گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس طبق روال هر سال، به صورت مستقل و با محوریت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مصادف با 19 تیرماه برگزار خواهد شد.

کتانباف به آمادگی شهرداری منطقه 20 برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم مردمی اشاره کرد و افزود: این مراسم راس ساعت 9 صبح از چهارراه فدائیان اسلام آغاز می شود و در نهایت راهپیمایان در میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تجمع می کنند.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات ترافیکی در مسیر راهپیمایی پیش بینی شده است، گفت: در زمان برپایی مراسم هیچ خودرویی اجازه تردد در مسیر راهپیمایی را ندارد و با آماده باش کارشناسان ترافیک و پلیس راهور، امنیت تردد شهروندان در زمان راهپیمایی برقرار خواهد شد.

کتانباف بهره مندی از ظرفیت مردمی راهپیمایی روز قدس را در خصوص ترویج رویکردهای مهم اجتماعی فرهنگی مدیریت شهری مهم برشمرد و ادامه داد: به منظور ارائه خدمات اجتماعی به راهپیمایان، 40 غرفه در میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و ایستگاه های فرهنگی نیز با محوریت طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید در مسیر راهپیمایی تعبیه می شود.

شهردار منطقه 20 در پایان همچنین به آماده باش تمامی عوامل مدیریت شهری این منطقه جنوبی نظیر ستاد مدیریت بحران و عوامل خدمات شهری برای ارائه خدماتی همچون راهنمایی و پاکسازی محیطی نیز اشاره کرد.

ارسال نظرات