خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس :

روز قدس، روز وحشت دنیای استکبار است

رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس گفت: روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و روز وحشت دنیای استکبار از مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۶۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قهاوند، امیر خجسته با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار داشت: روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین، روز آزادی قبله اول مسلمانان، روز ندای مستضعفین علیه مستکبران، روز شکست ابهت امریکا و اسرائیل و روز وحشت دنیای استکبار از مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.

وی با بیان اینکه نامگذاری روز جهانی قدس در ایران ابهت اسرائیل را درهم کوبید، تصریح کرد: اگر اسرائیل تا دیروز از امریکا حمایت می‌کرد امروز سایر کشورهای مستکبر برای حفظ اسرائیل و حمایت از او در تلاشند.

نماینده مردم قهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران مشکل هسته‌ای ندارد بلکه موضوع بیداری اسلامی دشمنان و دنیای استکبار را به وحشت انداخته است، افزود: بیداری اسلامی از روز قدس سرمنشأ گرفت و در سایر کشورهای اسلامی رشد یافت.

وی بیان کرد: در این روز مردم مسلمان و آزادی‌خواه دنیا با عشق و علاقه و تمام توان به صورت یکپارچه شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند و آمریکا در این روز متزلزل می‌شود و صهیونیست باید بفهمد که فلسطین را باید به مسلمانان واگذار کند.

خجسته گفت: عربستانی که تمام توان خود را برای نابودی بیداری اسلامی گذاشت نیز باید از بین برود و روز قدس نشان‌دهنده زوال سران خود فروخته عربی نیز هست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات