خبرهای داغ:
فرمانده یگان حفاظت از شخصیتها سپاه قم:

حضور در راهپیمایی روز قدس پایه های رژیم نامشروع صهیونیستی را سست می کند

فرمانده یگان حفاظت از شخصیتها سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم: حضور مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس پایه های رژیم نامشروع صهیونیستی را سست می کند و باعث دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و یمن است.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۴۹
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

محمد رضا زینلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) اظهار کرد: حضور مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس پایه های رژیم نامشروع صهیونیستی را سست می کند و باعث دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و یمن است، لذا این حضور تجلی وحدت و انسجام ملی در برابر استکبار جهانی در موضوع مذاکرات هسته ای خواهد بود .

وی ابراز کرد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان که توسط امام خمینی (ره ) به عنوان روزجهانی قدس نامگذاری شده است یک حرکت بجا و شایسته است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد و راهپیمایی روز قدس هر سال با شکوهتر در کشورهای مختلف جهان و ایران بر گزار می شود که این نتیجه همان پیام تاریخی امام (ره) می باشد.

فرمانده یگان حفاظت از شخصیتها سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم خاطرنشان کرد: امروز وظیفه مسلمان جهان است که با توجه به شرایط منطقه ای در حمایت از مظلومین فلسطین و یمن در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند .

زینلی در پایان تصریح کرد: مردم ایران نشان داده اند که همواره در صحنه های دفاع از مظلومین جهان حضور چشمگیر داشته که با توجه به شرایط منطقه ای تمامی نگاهها به سمت جمهور ی اسلامی متمرکز شده است


ارسال نظرات