معاون فرهنگي و اجتماعي واحد رشت گفت: آزمون كتبي چهارمين طرح رمضان بهار قرآن « تفسير سوره حديد» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۴۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

مظاهر زماني، معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن گراميداشت ليالي قدر، با تاكيد بر اهميت اين ايام و ليالي اظهار کرد: خداوند بزرگ ماه مبارك رمضان، بويژه شب هاي قدر را براي عبادت بندگانش برگزيد. شب قدري كه هيچ شبي به برتري و عظمت آن ، نمي رسد، شب قدري كه خداوند از هزار ماه برتر و عزيزترش دانسته است.

وی تصریح کرد: طبق روايات موجود در شب قدر سرنوشت افراد براي سال بعد، مانند رزق و روزي، مرگ و مير، خوشي و ناخوشي و امور و حوادث ديگر زندگي، رقم مي خورد و پناه بردن به درگاه الهي و دست  دعا داشتن در محضر باري تعالي مايه سعادتمندي و برخورداري از مواهب الهي است. همچنين به سبب خير و بركت فراوان در اين شب، رحمت و مغفرت خداوند به سوي بندگان نازل مي شود.

معاون فرهنگي و اجتماعي واحد رشت، با بر شمردن اثرات شب هاي قدر یادآور شد: از ديگر اثرات مهم شب قدر مي توان به عدم صدور عذاب در اين شب و در امان بودن بندگان از عقوبت هاي الهي، اشاره كرد چرا كه خداوند سراسر اين شب، از لحظه آغاز تا سپيده دم آن را سرشار از سلامت و بركت مي خواند.

زماني در پایان خاطرنشان کرد: بالغ بر 350 نفر از استادان و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت در يك دوره 16 ساعته اين كارگاه شركت كردند.

ارسال نظرات