بسیج دانش آموزی، جامعه زنان، کارگری و دانشجویی سپاه ناحیه شاهرود با صدور بیانیه های جداگانه به مناسبت روز قدس اعلام کردند: مردم همیشه در صحنه این شهرستان همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی در این روز با حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۲۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
بیانیه بسیج دانش آموزی شاهرود

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج دانش آموزی شاهرود و حوزه های دانش آموزی ایمان،ایثار و کوثر شاهرود با صدور بیانیه به مناسبت روز قدس روز قدس را روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر عنوان نمودند.

روز قدس روز تجلّی اراده جهانی و مردمی برای احقاق حق مردم مظلوم فلسطین است. تجلی دست توانای خداست که توسط ملت های هوشیار و آگاه بار دیگر پایه های کاخ ظلم را به لرزه درخواهد آورد. روز قدس ، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده مستکبرین جهان ، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامی او یعنی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است .

روز قدس ، محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می داند و برای زور مداری و بی عدالتی ، عمری کوتاه قائل است و ایمان داردکه نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود.

ما نوجوانان و جوانان بسیج دانش آموزی می دانیم که : روز قدس نشانه دلبستگی « امام و انقلاب و ملت ایران » به قدس شریف است. خشم مستکبران و صهیونیست های خبیث از این اقدام ملت ایران در زنده نگه داشتن نام و یاد فلسطین برکسی پوشیده نیست و رویای توهم گون اسرائیل غاصب مبنی بر ایجاد اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات به حفره عمیق و تاریکی مبدل شده است که در آینده نزدیک ، گور اسرائیل خواهد شد.

اینک که بصیرت انقلابی ملل عربی بر این قرار گرفته است تا حاکمان سرخوش مستبد را به زباله دان تاریخ بفرستند ، رژیم صهیونیستی دچار چالش اساسی شده است و پایه های کاخ سست خویش را که ظالمانه بر شانه رنجیده میلیون ها آواره فلسطینی بنا کرده است ، امروز در آستانه فروپاشی می بیند و بی شک با سقوط بر خی سران کشورهای عربی آهنگ اضمحلال اشغالگران قدس بیش از پیش نمود می یابد.

ما اعضای بسیج دانش آموزی شهرستان شاهرود با درک شرایط و اطلاع عمیق نسبت به ترفندها و توطئه های شوم دشمنان اسلام که به زعم باطل خود ، رکود و یا انحراف در بیداری اسلامی مردم منطقه را دنبال می نمایند و با آگاهی و شناخت کامل در راهپیمایی عظیم مردم مسلمان در جای جای میهن اسلامی شرکت نموده و فریاد مرگ بر اسرائیل غاصب و جعلی و آمریکای جنایتکار سرخواهیم داد و به همراه مردم شریف ، انقلابی و دشمن شناس ایران اسلامی در پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی و حمایت از دستاورهای گرانسنگ آن ، ضمن اعلام وفاداری و حمایت از فرامین مقام معظم رهبری « مدظله العالی »، مراتب وحدت و همدلی و حمایت خود را از مردم فلسطین مظلوم و مقاوم و انزجار خود را از صهیونیسم واستکبار حامی آن ، اعلام می نماییم.

بیانیه بسیج جامعه زنان شاهرود

روز قدس نشانه تدبير و دورانديشي حكيمانه امام راحل(ره) براي حمايت از ملت مظلوم فلسطين بوده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج جامعه زنان سپاه شاهرود به مناسبت روز قدس بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی ازعمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی ( ره ) است که بیانگراعتقاد و پایبندی اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان و یکه تازآن عرصه جهانی می باشد.صهيونيست غاصب بايد بداند كه امت اسلامي و بويژه مردم شريف و انقلابي ايران همواره از حقوق به حق ملت فلسطين حمايت كرده و غده سرطاني اسرائيل غاصب را محكوم مي‌كند.

روز قدس نشانه تدبير و دورانديشي حكيمانه امام راحل(ره) براي حمايت از ملت مظلوم فلسطين بوده است تا براي هميشه مسئله فلسطين در ياد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نكنند كه بيت المقدس پاره تن اسلام است روز قدس نماد آزادي خواهي، ظلم ستيزي، وحدت و همدلي امت اسلامي است تا با خروش يكپارچه عليه ظلم و بيداد، پرچم عدالت طلبي را در جهان برافراشته و ظرفيت و توان خويش را به رخ زياده خواهان عالم بكشند.

بار دگر آستانه‌ آخرين جمعه ماه رمضان ما زنان بسیجی فرياد عدالت خواهي خود را براي احقاق حقوق مظلومان فلسطين و ديگر مردم تحت ستم منطقه راسر خواهیم داد و اثبات خواهیم كرد همچنان پايبند به ارزش‌هاي انقلاب اسلامي خودوياور مظلوميني هستیم كه راه قيام را برگزيدند و بر ستمگران ‌شوریدند.

ما زنان بسیجی ضمن حمايت از خيزش‌هاي انقلاب اسلامي مردم در ساير كشورها از ملت شريف هميشه بيدار ايران اسلامي دعوت مي‌نمايیم كه در راهپيمايي روز قدس حضور شورانگيز خود را بار دگر به نمايش گذاشته و الهام بخش حركت مردم مسمان منطقه و اميد بخش به آن‌ها در آزادي از بند مستبدين و استقرار حكومت‌هاي مردمي باشند.

ما زنان بسیجی درماه ميهماني خداي متعال همراه با ملت بزرگ ایران اسلامی و سایر مردم مسلمان کشورهای اسلامی دوشادوش آن‌ها در راهپيمايي شكوهمند روز قدس شركت كرده و فرياد بلند وحدت مسلمين عليه مستكبران و اشغالگران قدس شريف را به گوش جهانيان خواهیم رساند.

ما زنان بسیجی در روز جمعه همگام با مردم خداجوي ايران اسلامي در راهپيمايي باشكوه روز قدس شركت نموده و با مشتهاي گره كرده شعار « مرگ بـر آمريكا و مرگ بـر اسرائيل » را سر خواهیم دادو همچنین از مردم شهید پرور و قدر شناس استان کردستان دعوت می نماییم تا با حضور پر شکوه خود در راهپیمائی روز جهانی قدس لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و خلف نامشروعش رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و مایه دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی و لبنانی باشند و ان شاءالله بزودی شاهد فروپاشی نظام سلطه و طلوع صبح آزادی در قبله نخست مسلمین باشیم.

بیانیه بسیج کارگری حوزه الغدیر شاهرود

مسئله فلسطین، مساله ای جهانی ، بین المللی و حقوق بشری مورد توجه و اهتمام همه ملتهای آزاده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حوزه مقاومت بسیج کارگری الغدیر سپاه شاهرود به مناسبت روز قدس بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

روز جهانی قدس یادآوری یک تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان و مردم آزاده در سراسر جهان است تا با برگزاری مراسمی نمادین ، با شکوه و گسترده ، حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین و مخالفت با اشغالگران صهیونیستی جلوه گر سازند.

امت اسلامی امسال در شرایطی به پیشواز روز جهانی قدس می‌شتابد که جهان اسلام در حلقه محاصره دسیسه‌های خطرناک صهیونیسم بین‌المللی قرار داردکه از یکسو شاهد تداوم و گسترش تجاوزات و اقدامات ددمنشانه رژیم اشغالگر صیهونیستی و به خصوص استمرار شهرک سازی و یهودی سازی سرزمین مقدس فلسطین و قدس شریف در سایه سکوت و حتی حمایت کشورهای حامی آن رژیم و در راس آن دولت آمریکا هستیم و از سوی دیگر گسترش موج خروشان بیداری اسلامی در کشورهای منطقه با استقرار دولتهای منبعث از عزم ، اراده و خواست ملتهای مسلمان منطقه ، نویدبخش تحقق امید و آرزوی دیرینه مردم مقاوم فلسطین برای تقویت جبهه ضدصهیونیستی و آرمان آزادی این سرزمین مقدس و انزوای هرچه بیشتر رژیم اشغالگر قدس می باشد.

بنا بر تاکید مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ، مساله فلسطین علیرغم تلاش همه جانبه آمریکا و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی برای القای آن بعنوان مسئله ای منطقه ای ، عربی و یا ملی ،دیگر از یک موضوع صرفاً عربی و اسلامی فراتر رفته و بعنوان مساله ای جهانی ، بین المللی و حقوق بشری مورد توجه و اهتمام همه ملتهای آزاده است و حاوی این پیام روشن است که وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی به خصوص در فلسطین و مقاومت و پایداری یکپارچه جهان اسلام در برابر اشغالگران تنها راه آزادی فلسطین عزیز است.

بسیج کارگری و جامعه کار و کارگری شهرستان شاهرود همچون گذشته می کوشد تا با شرکت فعال در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس ، مراتب مخالفت خود را با اشغال این مکان مقدس و تجاوزات رژیم صهیونیستی در هویت سازی جعلی برای قدس شریف و مسجد الاقصی ، استمرار محاصره غزه و ترور و کشتار مردم مظلوم فلسطین اعلام نمایند. و امید دارند ، روزی آرمان امام راحل (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر آزادی قدس شریف محقق خواهد شد.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود

میعادگاه روز قدس، هر ساله بهانه‌ای است برای یک صدا شدن مستضعفین جهان علیه مستکبرین زیاده خواه؛ همانانی که مهمان خودخوانده شدند و ارض مقدس قدس شریف را لگدمال قدوم ناپاک حرامیِ خود ساختند

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم رب الشهداء

امروز مسأله فلسطین، شاخص میان پایبندى به اصول انسانى و ضدّیت با اصول انسانى است. امام خامنه ای (مدّ ظلّه العالی)

مسأله ی دفاع از قدس، یک مسأله ی سیاسی یا استراتژیک برای جمهوری اسلامی نیست آنگونه که بعضی سعی دارند نشان دهند بلکه حمایت جمهوری اسلامی از فلسطین به دلیل یک باور عمیق اعتقادی است که عبارت است از باز پس گیری قدس شریف که به وسیله ی حرامیان صهیونیست اشغال شده است و نیز حمایت از مردم بی پناه و مظلوم فلسطین که مورد دد منشی رژیم جعلی صهیونیست و ایادی و پشتیبان غربی و شرقی اوست.

راهی که امام عزیزمان بنیان نهاد هیچ گاه کهنه نشده و در تله سازش دولت‌های فاسد عرب و پیروان اسلام سازشکار ومطلوب غرب نمی‌افتد. تدبیر امام برای انتخاب آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس نشان داد که مسئله فلسطین یک مسئله عربی یا ملی نیست بلکه فلسطین با اسلام گره خورده است.

میعادگاه روز قدس، هر ساله بهانه‌ای است برای یک صدا شدن مستضعفین جهان علیه مستکبرین زیاده خواه؛ همانانی که مهمان خودخوانده شدند و ارض مقدس قدس شریف را لگدمال قدوم ناپاک حرامیِ خود ساختند.

سنگ محک حوادث منطقه در طول عمر نامشروع و نامبارک اسرائیل نشان داد که مقاومت تنها راه سعادت و پیروزی‌ست و کشورها و گروه هایی که از کرسی سازش پایین نیامده و پا را از گلیم منفعت طلبی و سیاست بازی فراتر نمی‌نهند پس از سال‌ها چیزی جز چند عکس یادگاری با سران غاصب قدس شریف و آمریکای جنایتکار به دست نمی‌آورند.

به فرموده‌ی حضرت روح الله، خروش و حضور هر مسلمان علیه این رژیم جعلی، سطل آبی است که بر سر ساکنان این خانه‌ی سست عنکبوت ریخته می‌شود، حال که گفتمان عظیم انقلاب اسلامی در پیچ عظیم تاریخی قرار گرفته و دشمن در سراشیبی سقوط، باشد که حضور یک یک مسلمین ایرانی بیش از پیش مقدمه ساز نابودی این غده ی سرطانی از قلب جهان اسلام باشدبه امید روزی که رهایی قدس شریف را از چنگال های خونخوار غاصبان قبله گاه نخست مسلمین رقم بزنیم..به امید روزی که بیانیه‌ی رهایی قدس شریف را از این چنگال‌های خونخوار رقم بزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها