فرماندار اشکذر "روز قدس" را یکی از گرانبهاترین یادگارهای امام خمینی (ره) در بین امتش دانست و اظهار داشت: این یادگار ارزشمند سبب ایجاد یک انزجار عظیم در سراسر عالم در علیه رژیم غاصب صهیونیستی به وجود آورده است.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۹۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، فرماندار اشکذر، "روز قدس" را یکی از گرانبهاترین یادگارهای امام خمینی (ره) در بین امتش دانست و اظهار داشت: این یادگار ارزشمند سبب ایجاد یک انزجار عظیم در سراسر عالم در علیه رژیم غاصب صهیونیستی به وجود آورده است.

"شاه حسینی" فرماندار اشکذر "تولی" و "تبری" را دو اصل مهم در اسلام برشمرد و گفت: تبری را امری مهم است که "روز قدس" را می توان به عنوان مصداق تبری جستن از صهیونیسم و دشمنان جهان اسلام محسوب کرد.

وی از جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام یاد کرد و نقش رفتاری کشور را در نحوه چگونگی برخورد با روز قدس بسیار مهم بر شمرد.  

فرماندار اشکذر در ادامه روز قدس را منشا وحدت در بین کشورهای اسلامی منطقه که امروز درگیر جهل و نادانی هستند دانست.

شاه حسینی حمایت از مظلوم و در راس آن مردم "مظلوم فلسطین" را از خطوط قرمز نطام دانست و گفت: همانطور که بزرگان نظام تصریح کرده اند، موضوع فلسطین و قدس از خطوط قرمز نظام بوده و به هیج عنوان تداخلی با موضوع مذاکرات هسته ای ندارد.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کرده اند مذاکرات تنها در چهارجوب بحث هسته ای دنبال خواهد شد و به هیچ عنوان سایر مسائل در آن دخیل نخواهد بود.

فرماندار اشکذر در پايان ضمن گراميداشت اين روز بزرگ، از عموم مردم شريف ، مومن و روزه دار شهرستان اشکذر دعوت کرد تا با حضور گسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نمایند.

ارسال نظرات