خبرهای داغ:
امروز انجام شد

اختتامیه پنجمین دوره تربیت وتعالی سالانه پایوران سپاه انصارالحسین(ع)

اختتامیه پنجمین دوره تربیت وتعالی سالانه پایوران سپاه انصارالحسین(ع) با حضور سرهنگ عروجی معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) و سرهنگ زند مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۸۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) در مراسم اختتامیه پنجمین دوره از دوره های تربیت وتعالی کارکنان سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه حضور در این دوره‌ها بسیار مؤثر بوده و آثار تربیتی ارزشمندی به‌جای می گذارد همکاران را به هم اندیشی در خصوص مباحث ارائه شده در طول دوره توصیه کرد.

سرهنگ عروجی اظهار داشت: موضوعاتی که در دوره ها طرح شده با سایر همکاران و حتی در جمع خانواده ها نیز می‌توانید به هم اندیشی بگذارید و آنها را نیز از مطالب ارئه شده بهره‌مند کنید.

وی خاطرنشان کرد: با پیشنهاد ارائه شده از سوی عقیدتی و در صورت موافقت فرماندهی استان می توان از ظرفیت این دوره ها برای حضور خانوادها نیز بهره برد و گامی مؤثر در راستای ارتقای سطح آگاهی خانواده ها در موضوعات مختلف برداشت.

سرهنگ زند مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز طی نشست صمیمی با شرکت‌کنندگان در دوره به بررسی نقاط ضعف و قوت دوره ها پرداخت و اظهار داشت: در صورت حمایت های مادی و معنوی مسئولین می توانیم دوره ها را به لحاظ کمی و کیفی ارتقاء بخشیم.

در پایان مراسم با تحویل گواهینامه پایانی دوره ها به افراد جوایزی نیز به رسم یاد بود به تعدادی از شرکت‌کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار