خبرهای داغ:
بیانیه سپاه انصار الحسین(ع) به مناسبت روز قدس:

روز قدس، روز قدرت عزم و اراده امت واحده اسلام در مقابل دشمنان است

در بیانیه سپاه انصار الحسین(ع) به مناسبت روز قدس آمده است: روز قدس، تنها روزی برای حمایت و دادخواهی از آرمان فلسطین نیست بلکه روز قدرت عزم و اراده امت واحده اسلام در مقابل دشمنان است.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۸۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، معاونت روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«روز قدس»، نامگذاری که بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایران یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد، تا همگان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای دفاع از آرمان فلسطین گرد هم بیایند و فریاد آزادی فلسطین سر دهند.

نگاهی به پیام امام خمینی (ره ) در تبیین نام گذاری این روز نیز موید همین مطلب است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نگاهی فراتر از آرمان فلسطین در این حوزه داشتند.

امام(ره) در پیام خود به صراحت فرموده اند: «روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابله ملت هایی است که زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند ...».

حال درست پس از سی و شش سال از نام گذاری این روز توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شکل گیری موج خشونت و افراطی گری در منطقه که منجر به بروز برخی اختلافات میان مسلمانان شده مصادیق این نام گذاری بیش از پیش هویدا شده است.

بنابراین امسال همگان بر این نکته تأکید می‌کنند که این روز تنها روزی برای حمایت و دادخواهی از آرمان فلسطین نیست بلکه روزی برای ایجاد وحدت میان مسلمانان و نشان دادن قدرت عزم و اراده امت واحده اسلام در مقابل دشمنان است.

امسال روز قدس رنگ و بوی دیگری دارد رنگ و بویی که نشأت گرفته از مظلومیت‌های ملت یمن و سوریه است، دو کشوری که مدت‌هاست زیر آتش جنگ روز را به شب می رسانند و هیچ نهاد بین اللملی حاضر به مداخله در جنگ افروزی های غربی ها در این دو کشور نیست؛ جبهه غرب که با شکل گیری موج بیداری اسلامی و فرو ریختن پایگاه‌هایش در کشورهای خاورمیانه دچار وحشت شده است نگرانی دیگرش موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی است که در محاصره کشورهای مسلمانی قرار گرفته که حاکمانی مردمی در آنجا بر سر قدرت هستند تمامی این مسایل در حالی است که قرار گیری کشورمان در مسیر مذاکرات هسته ای که حالا به صدر اخبار تمام رسانه های دنیا تبدیل شده خود رنگ و بویی دیگر به راهپیمایی امسال روز قدس می دهد.

سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در راهپیمایی روز قدس رمضان 1436 هجری قمری با آحاد ملت مؤمن و متعهد ایران اسلامی پرشور و با نشاط پیروزی را برای ملت سوریه و یمن، آزادی را برای فلسطینیان، اقتدار جهانی را برای ایران اسلامی و فریاد وحدت مسلمانان دنیا را سر خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار