خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه جمله مقدس «مرگ بر امریکا و اسرائیل» از محوری ترین و کلیدی ترین شعارهای روز قدس است، گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی به ویژه در منطقه می طلبد که راهپیمایی دشمن ستیز روز قدس باشکوه تر از هر سال برگزار شود.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۸۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام مرتضی موحدی اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی ملت مظلوم فلسطین را سالیان سال است که به خاک و خون می کشاند.

وی با بیان اینکه اسرائیل دشمن درجه یک مسلمانان جهان است، اظهار کرد: در قرآن به طور روشن بر موضوع شناخت دشمنان اسلام و مبارزه با آنان تأکید شده است و مسلمانی اگر نسبت به دشمنان اسلام بی تفاوت باشد و دشمنش نداند، بی غیرت و بی رگ است.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه امام خمینی(ره) اسرائیل را غده سرطانی جهان اسلام می دانستند، گفت: امریکا که به طور آشکار از اسرائیل و صهیونیست حمایت کرده و در این حمایت هیچ گونه کوتاهی نمی کند، نیز از دشمنان درجه یک مسلمانان است.

موحدی با بیان اینکه چگونه می توان دوستِ دشمن خود را دوست بدانیم، تصریح کرد: امریکا شیطانی بزرگی است که در یک مسیر با صهیونیست حرکت می کند، شیطان بزرگ، شیطان است و به گفته قرآن اگر ما پیروزی می خواهیم باید شیطان را دشمن بدانیم و در این راه به طور عملی وارد میدان شویم.

وی با تأکید بر اینکه جمله مقدس «مرگ بر امریکا و اسرائیل» از محوری ترین و کلیدی ترین شعارهای روز قدس است و خواهد بود، گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی به ویژه در منطقه می طلبد که راهپیمایی دشمن ستیز روز قدس ملت ما به ویژه در تویسرکان باشکوه تر از هر سال برگزار شود.

امام جمعه تویسرکان ابرز کرد: اتحاد، انسجام و یک رنگی مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس ترسیم شده و می شود و به برکت همین روز تاریخی و سرنوشت ساز است که می توانیم امید به نابودی کامل رژیم غاصب خون آشام اسرائیل و حامیان آن به ویژه امریکای جنایتکار داشته باشیم.

موحدی با بیان اینکه اگر مسلمانی نسبت به قتل و عام زنان و کودکان بی پناه و مظلوم ساکت نشیند دیگر مسلمان نیست، عنوان کرد: همین راهپیمایی ها کشورهای مسلمان است که خواب راحت را از صهیونیست گرفته است.

وی افزود: راهپیمایی امسال به طور قطع باشکوه تراز سالیان قبل برگزار می شود، چرا که هر روز که می گذرد دست جنایات امریکا در حمایت از رژیم اشغالگر و کودکش غاصب اسرائیل بیش از پیش بر همگان روشن می شود.

امام جمعه تویسرکان عنوان کرد: مردم مظلوم، رنج دیده و ستم دیده فلسطین امیدوارانه به راهپیمایی های ما چشم دوخته اند و روزی فرا خواهد رسید که اسرائیل این مهره شوم امریکا در منطقه نابود می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات