خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه بیان فضائل حضرت علی(ع) با زبان امکان پذیر نیست، گفت: زبان قاصر ما قادر به بیان تمام فضایل اهل بیت(ع) نیست.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۷۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام وجدانی در جمع پایوران، بسیجیان و سربازان سپاه ناحیه ملایر با تسلیت شهادت حضرت علی(ع) بیان داشت: بیان فضایل حضرت علی(ع) با زبان امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه زبان قاصر ما قادر به بیان تمام فضایل اهل بیت(ع) نیست بلکه فقط تکه‌ای از عالم بی منتهای آن بزرگواران را بیان می‌کند، افزود: این سخن حضرت علی (ع) که می‌فرمایند "سلونی قبل أن تفقدونی" ناظر بر علم لدنی امام است که انسان های معمولی از دستیابی به آن محروم هستند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: حضرت علی(ع) در علوم دیگر مانند حقوق و قضاوت، پزشکی و... نیز در زمان خود تبحر داشتند.

وی با اشاره به بصیرت افزایی نسبت به دوران خلافت حضرت علی(ع) و قیاس آن با دوران معاصر خاطر نشان کرد: اگر ما نتوانیم شرایط زمان خود را به خوبی تحلیل کنیم و بین حق و باطل سردرگم شویم قطعاً به همان حوادثی که امت اسلامی در زمان خلافت بلافصل پیامبر(ص) دچار شده بود مبتلا می‌شویم.

رستمی فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز در ادامه به ذکر چند توصیه اخلاقی- سیاسی پرداختند و در پایان مراسم برادر پاسدار وحید سوری به نوحه سرایی و ذکر مصیبت پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات