خبرهای داغ:

بیانیه سپاه ناحیه امام رضا (ع) به مناسبت روز قدس

رژیم صهیونیستی هیچ گاه نمی تواند احساس امنیت داشته باشد چرا که این دولت هیچ گاه از دیدگاه ایران مشروعیت ندارد و همواره زیر نگاه منفی ایران قرار خواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۵۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین سپاه ناحیه امام رضا بیانیه ای را به مناسبت روز قدس صادر کرد که شرح آن در ذیل خواهد آمد.

بسم الله رحمن الرحیم

ایران اسلامی کشوری است سر بلند که در طی 36 سال گذشته به جهانیان ثابت کرده است که زور را نمی پذیرند و آن را زیبنده هیچ ملتی از جمله ملل مسلمان نمی دانند.

حمایت از مسلمانان خصوصا مسلمانان مظلوم فلسطین وظیفه دینی و انسانی است که از اولویت های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد که توسط معمارکبیرانقلاب پایه ریزی شده است.

رژیم اشغالگر قدس روی خونخوار و آدم کش خود را به تمام بشریت نشان داده است  و ایران به عنوان یک کشور مسلمان نمی تواند از این مسئله به راحتی عبور کند.

رژیم صهیونیستی هیچ گاه نمی تواند احساس امنیت داشته باشد چرا که این دولت هیچ گاه از دیدگاه ایران مشروعیت ندارد و همواره زیر نگاه منفی ایران قرار خواهد داشت.

حضور پر شور ملت غیور ایران در این راهپیمایی نشانگر اوج تنفر ملت از غاصبان است و این راهپیمایی نشانگر آزادی طلبی این ملت خواهد بود.

راهپیمایی روز قدس نشان می دهد که ما در برابر ظالمان بی تفاوت نخواهیم ایستاد و حتی به همین راهپیمایی نیز بسنده نخواهیم کرد.

ملت مسلمان فلسطین سالها است که در برابر ظلمی که جهان استکبار  با تمام قدرتش به آنها تحمیل کرده است ایستاده و استقامت بی نظیری را نشان داده است که از دید هیچ کسی پوشیده نیست.

اگر بخواهیم با منطق به این مسئله نگاه کنیم در میابیم که استقامت فلسطین در واقع استقامت جهان اسلام در برابر کفار است لذا بر ماست که با هر آنچه در توان داریم به این استقامت یاری برسانیم و شرف  قدرت و صلابت جهان اسلام را با هر روشی ولو راهپیمایی به رخ جهانیان و تمامی آزادگان ابناء بشر برسانیم.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار