نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی روز قدس، سبب بیداری ملت‌های جهان می‎شود.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۳۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
ابراهیم رضایی اظهار داشت: روز قدس، روز خروش امت اسلام علیه ظلم و تجاوز به خطه نخست اسلام است، در روز جهانی قدس مردم جهان به تجاوزهای رژیم اشغالگر فلسطین پی می‌برند.

وی افزود: روز قدس، روز اتحاد امت اسلام در مقابل تجاوز همه‌جانبه به حقوق مردم مظلوم فلسطین است، در این روز همه باید احساس تعلق به جهان اسلام کنند چراکه امروز اسلام در دنیا دارای وضعیت خاصی است که از چند جهت تهدید می‌‏شود.

نماینده مردم خمین در مجلس تصریح کرد: مردم با حضور حماسی و دشمن‌شکن خود در روز قدس، به‌جهانیان نشان می‏‌دهند که جهان اسلام هر روز بیدار و بیدارتر می‌‏شود و مردم مومن و انقلابی جمهوری اسلامی باید با صفوفی منظم و منسجم علیه دشمنان اسلام قرآن و بشریت بپا می‏‌خیزند.

رضایی با اشاره به خروش ملت‎های مسلمان در برابر ظلم گفت: در روز قدس مردم مسلمان نشان می‌‏دهند که در مقابل ظلم و جور و تجاوز به حقوق مردم مظلوم سکوت نخواهند کرد و همه یکپارچه به پا می‏خیزند، امروز کشورهای مسلمان مانند لبنان، سوریه، عراق و یمن درگیر توطئه بزرگی هستند که از جانب صهیونیست‎ها و آمریکا تحمیل می‌‏شود.

وی افزود: روز قدس روز مهمی است که در آن مسلمانان باید با بیداری و انسجام بیشتر علیه استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و همپیمانان خروش کرده و به آن‌ها این پیام را دهند که نسبت به سرنوشت و حق ملت‎های مظلوم بی توجه نیستند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روز قدس بی‌شک سبب بیداری ملت‎های جهان می‎شود چرا که انسجام ملت‎های اسلامی و تقویت آن سبب جلوگیری از شرارت توطئه‎چینان علیه آن‌ها شده و سبب می‏‌شود آنها دست از توطئه‌چینی و شرارت علیه مسلمانان بردارند.

رضایی با اشاره به وضعیت بحرانی مردم یمن گفت: عربستان و همپیمانانش از راهپیمایی روز قدس یک پیام جدی دریافت کنند و آن این است که بدانند ظلمی که امروز به مردم مظلوم و بی پناه یمن روا می‌دارند فردا سبب نابودی آن‌ها می‌‏شود.


ارسال نظرات