غیاثی‌راد در یادواره شهدای گمنام و 55 شهید شهر کمیجان گفت :

جهاد علمی دانشمندان ایران، ادامه دهنده راه شهیدان دفاع مقدس است

مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کشور تصریح کرد: مبارزه و جهاد علمی دانشمندان ایران در ادامه راه شهیدان دفاع مقدس به شمار می‌ورد و دلیل دشمنی امروز مستکبران نیز همین پیشرفت علمی، و ترور دانشمندان هسته‌ای به دلیل عجز و ناتوانی دشمنان در مقابله با توان علمی کشور اسلامی می‌باشد.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۳۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
حجت‌الاسلام علی مقدسی‌پور امام جمعه کمیجان در مراسم افتتاحیه یادواره شهدای گمنام و 55 شهید شهر کمیجان که شامگاه گذشته 15 تیرماه، در حسینیه امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد یکی از ویژگی‌های حادثه عاشورا را بلند همتی اصحاب و یاران امام حسین(ع) دانست و افزود: سه چیز انسان را از بلند همتی و پرواز باز می‌دارد و آن کوچک شمردن همت، ناپختگی و کم تحرکی و ضعف در تصمیم‌گیری است.

حجت‌الاسلام مقدسی‌پور با اشاره به همت بلند امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی، ادامه داد: امام راحل با اتکاء به خداوند متعال و نیروی عظیم مردم در برابر زورگویان ایستاد و این نظام را بر پایه اسلام بنیان نهاد و شهیدان راه حق نیز، برای حفظ دین از جان و مال خود گذشتند و برای مردم عزت، آسایش و آرامش به ارمغان آوردند.

به گزارش ایکنا؛ سردار داود غیاثی‌راد مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کشور در ادامه این مراسم گفت: مبارزه با استکبار و ظلم از ابتدای تاریخ و از زمان حضرت آدم تا پایان تاریخ و برقراری حکومت جهانی امام زمان (عج) ادامه دارد.

غیاثی‌راد درباره توانمندی نظام ولایت فقیه در اداره جهان گفت: اگر به کشورهای کمونیسم و غربی نگاه کنیم اغلب رهبرانشان دچار فساد اخلاقی و اقتصادی هستند و کوچکترین امکان قابل قیاسی با رهبر عزیز ایران ندارند؛ مقام معظم رهبری در دوران دفاع مقدس در خط مقدم در کنار رزمندگان اسلام به نبرد با دشمنان می‌پرداختند و اکنون نیز در خط مقدم دفاع از کیان ایران و اسلام قرار دارند.

این مقام مسئول ادامه داد: نظام ولایت فقیه باید زمینه‌ساز ظهور و برقراری حکومت الهی و عادل امام زمان(عج)باشد و یکی از این زمینه‌ها دفاع مقدس است؛ دفاع مقدس حلقه‌ای از مبارزات حق علیه باطل است و این شهداء هستند که کشور را به این درجه عظمت و افتخار رسانده‌اند که امروز همه سران کشورهای قدرتمند جهان برای مذاکره با ایران پای میز مذاکره آمده‌اند.

غیاثی‌راد در ادامه این مراسم که با حضور نیروهای انتظامی،خانواده شهداء، جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شده بود،با اشاره به دوران جنگ تحمیلی و عاقبت صدام گفت: اقدامات امروزه عربستان در یمن شبیه به اقدامات صدام است و  سران عربستان نیز عاقبتی بهتر از صدام نخواهند داشت.

این مقام مسئول در پایان افزود: مبارزه و جهاد علمی دانشمندان ایران در ادامه راه شهیدان دفاع مقدس به شمار می‌ورد و دلیل دشمنی امروز مستکبران نیز همین پیشرفت علمی، و ترور دانشمندان هسته‌ای به دلیل عجز و ناتوانی دشمنان در مقابله با توان علمی کشور اسلامی می‌باشد، ایران در زمینه تولید علم به ویژه سلول‌های بنیادی، دانش هسته‌ای، نانو و... در سطح منطقه و جهان دارای رتبه بالایی است که دشمنان چشم دیدن آن را ندارند.

ارسال نظرات