نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس ‌گفت: راهپیمایی روز قدس یک حرکت برای وحدت مسلمانان است که از امام خمینی(ره) برای ما به یادگار مانده و روز نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۲۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
شهلا میرگلوبیات اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس یک حرکت برای وحدت مسلمانان است که از ‌امام خمینی(ره) برای ما به یادگار مانده است.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل ظلم و کفر استکبار جهانی به‌ویژه رژیم غاصب صهیونیستی بوده که در جنایات این رژیم علیه مردم بی‌پناه فلسطین، دیگر کشورهای هم‌پیمانش نیز شریک هستند و از این رژیم خونخوار حمایت می‎کنند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس ‌تصریح کرد: امروز دیگر ظلم منحصر به کشور فلسطین و مردم آن نیست و اکنون بیشتر کشورهای مسلمان منطقه با ظلم و جور استکبار دست و پنجه نرم می‏‌کنند و حتی در این فاجعه انسانی کشورهای عربی به جنایتکاران کمک کرده و حمایت می‎کنند.

میرگلوبیات با اشاره به وضع کشورهای مسلمان منطقه گفت: هم‎اکنون مردم یمن شرایط فجیع و وحشتناکی دارند، هر روز تعداد زیادی از مردم بی پناه، زنان و کودکان، پیر و جوان کشته می‏‌شوند و مردم این کشور به سبب ظلم و ستم دولتمردان عربستان و متحدانش جان خود را از دست داده و از بین می‌روند.

وی افزود: اگر نگاهی به دیگر کشورهای مسلمان بیندازیم می‌‏بینیم کشورهایی مانند سوریه و عراق هر کدام به نوعی با مشکلاتی درگیر بوده و ظالمان جهان، با به وجودآوردن گروه‏‌های تروریستی مردمان این کشورها را به خاک و خون کشیده و به اسم اسلام تیشه به ریشه اسلام می‌‏زنند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس ‌تصریح کرد: داعش، وهابیت، القاعده و دیگر گروه‏‌های تروریستی در کشورهای مسلمان مردم را می‏‌کشند و راهپیمایی روز قدس به نوعی به معنای حمایت از تمامی مسلمانان جهان و همه انسان‎هایی است که در کشورهای مسلمان در چنگ ظلم و ستم افتاده چرا که در این کشورها به غیر از مسلمانان، اقلیت‎های مذهبی دیگری نیز زندگی کرده که کشته و بی خانمان می‏‌شوند.

میرگلوبیات تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس برای حمایت از همه انس‏ان‎ها و مسلمانانی است که زیر ستم استکبار و دیگر خونخواران و دشمنان اسلام اسیر شده و نماد وحدت، انسجام همه ملت‎های مسلمانان جهان به شمار می‏‎رود، راهپیمایی روز قدس علاوه بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین به معنای حمایت از همه انسان‎هایی است که در دیگر کشورها زیر با ستم استکبار هستند.

ارسال نظرات