حجت‌الاسلام هنرمند:

روز قدس، تجلی همدلی و همزبانی ملت‌های مسلمان است

جوانان ایران در روز قدس، به همراه ملت‌های مسلمان با شعار همدلی و همزبانی، پاسداری از خون شهداء را به تصویر خواهند کشید و این حضور مشت محکمی بر دهان جوامع استکباری است که هر روز با ترفندی جدید سعی در اسلام گریزی نوجوانان و جوانان مسلمان دارند.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۲۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰

حجت‌الاسلام حسن هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: روز قدس یکی از ایامی است که صحنه حق علیه باطل را برای تمامی مردم دنیا به ویژه مردمان آزادی خواه ترسیم می‌کند؛ ازاین رو مردم و مسئولان با همدلی و همزبانی خواهند توانست بر طبل رسوایی مزدوران عالم بکوبند.

وی ضمن اشاره به این نکته که روز جهانی قدس به فرموده امام راحل به منظور حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم جهان صورت گرفته است، افزود: مردم سالیان سال است که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند و موج نفرت و انزجار خود از دولت‌های غاصب به گوش جهانیان می‌رسانند.

حجت‌الاسلام هنرمند اضافه کرد: خوشبختانه مردم همیشه در صحنه نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را یکی از رسالت‌های مهم خود دانسته و با شرکت پرشور خود در این حماسه جهانی برگ زرینی دیگر در سند افتخارات خود ثبت خواهند کرد.

وی بابیان اینکه مردم ایران اسلامی به همراه کشورهای مسلمان یک صدا طنین استقلال، حاکمیت اسلامی و دوری از تبعیض نژادی را طنین‌انداز می‌کنند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در طی 37 سال اوج قدرت و عزت اسلام را به جهانیان ثابت کرده و همواره حمله بی‌رحمانه به ملل مظلوم جهان، مسلمان یا غیر‌مسلمان را محکوم می‌کند.

حجت‌الاسلام هنرمند در بخشی از سخنان خویش به تشریح اهمیت برگزاری راهپیمایی روز قدس پرداخت و تصریح کرد: امروز چشم زنان و کودکان مظلوم فلسطین و دیگر جوامع اسلامی همچون یمن، بحرین، سوریه  به حمایت‌های رهبر فرزانه انقلاب، دولت و مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این مقام مسئول ایمان داشتن آزادی خواهان جهان به پیروزی حق علیه باطل را عاملی برای موفقیت و عزت‌مداری جوامع بیان کرد و افزود: امسال وجود شرایط فعلی در منطقه به ویژه حملات رژیم آل‌سعود به مردم بی دفاع و مظلوم یمن بر اهمیت حضور مردم عدالت محور جوامع اسلامی به ویژه مردم فهیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در راهپیمایی روز قدس می‌افزاید.

به گفته حجت‌الاسلام هنرمند روز قدس و حضور گسترده در راهپیمایی این روز جهانی تمامی معادلات امریکا و رژیم سفاک اسرائیل را برهم خواهد زد؛ چراکه آنان با اجرای برنامه‌های ددمنشانه سعی دارند جوامع اسلامی را از یکدیگر دور کنند؛ اما حضور یکپارچه در این روز جهانی از بروز برنامه‌های دشمنان جلوگیری می‌کند.

وی هشدار داد: ایادی مزدور و دشمنان قسم خورده اسلام هیچگاه ساکت ننشسته و از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا مسلمانان را به جان یکدیگر اندازند؛ ازاین رو تشکیل گروهک تروریستی داعش و القاعده گواهی براین ادعا بوده که ضرورت دارد مسلمانان جهان نسبت به ابراز واکنش نسبت این گروهک نهایت دقت را داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در پایان بابیان اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس تکلیف ملی و دینی است تصریح کرد: جوانان و نوجوانان ایران به همراه ملت‌های مسلمان با شعار همدلی و همزبانی، پاسداری از خون شهداء را به تصویر خواهند کشید و این حضور مشت محکمی بر دهان جوامع استکباری است که هر روز با ترفندی جدید سعی در اسلام گریزی نوجوانان و جوانان مسلمان دارند.

ارسال نظرات