خبرهای داغ:
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مطبوعات محلی کشور:
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مطبوعات محلی کشور گفت: مطبوعات محلی زمانی می توانند مخاطب و جذبه رسانه ای داشته باشند که به ژرف‌ساخت محتویات توجه کنند
کد خبر: ۸۵۳۸۲۰۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، خداداد ابراهیمی امروز در نشستی با مدیران مسئول نشریات محلی استان همدان با اشاره به اینکه متاسفانه در مطبوعات محلی به تولید محتوای بومی کمتر پرداخته می شود، گفت: این در حالی است که وجه تمایز و شاخصه مهم مطبوعات محلی تولید محتوای بومی است.

خداداد ابراهیمی با تاکید بر اینکه مطبوعات محلی زمانی می توانند مخاطب و جذبه رسانه ای داشته باشند که به ژرف ساخت محتویات توجه کنند، افزود: امروز متاسفانه هیچ خبرنگاری از رسانه های محلی برای تهیه خبر و گزارش به دل روستاها نمی رود و تعمیق و گسترش مسائل بومی و محلی را در این رسانه ها نمی بینیم.

ابراهیمی ایده‌پردازی و خلاقیت را از دیگر موضوعاتی دانست که باید نسبت به آن توجه داشت و اظهار داشت: باید برای مخاطب خبرهای جذاب و کیفی تولید و ارائه کرد.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم رسانه‌ها و مطبوعات استانی و محلی به عنوان شهروند درجه دوم تلقی شوند، گفت: رسانه های محلی در متن قرار دارند.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مطبوعات محلی کشور با اشاره به اینکه باید خبرنگاران و رسانه های محلی به تعمیق این سوژه ها و داشته های بومی بپردازند، گفت: رسانه های محلی باید نشاط و امنیت روانی جامعه را تامین کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه رسانه های محلی باید با آفرینش مقاله ها، یادداشت ها و سرمقاله های جذاب در جامعه نشاط آفرینی کنند، عنوان کرد: اتحادیه مطبوعات محلی کشور در این رابطه به نشریاتی که تولید محتوای بومی دارند توجه بیشتری داشته و آنها را تشویق می کند.

وی وجود نخبگان رسانه‌ای در همدان را امتیازی برای این منطقه برشمرد و گفت: رسانه‌های استان همدان فاتحان جشنواره‌ها بوده‌اند.

ارسال نظرات