خبرهای داغ:
شهردار همدان از خاکسپاری شهید گمنام در پارک مردم خبر داد و گفت: به زودی محل تدفین نیز جانمایی می‏‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۸۱۶۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدمصطفی رسولی در صحن علنی شورای شهر همدان با اشاره به اینکه در پارک‌هایی که محور گردشگری هستند شهدای گمنام نیز دفن میشوند، اظهار داشت: از این رو براساس تصمیم کمیته جستجوی مفقودین و اعلام آمادگی شهرداری، شهید گمنامی در پارک مردم همدان دفن می‏شود که جانمایی آن نیز به زودی انجام می‌گیرد.

وی درباره روند به کارگیری نیروهای انسانی در شهرداری همدان نیز گفت: در سال 90، 152 نفر نیروی متخصص به استخدام شهرداری همدان درآمدند که تنها 30 نفر از این تعداد دارای تناسب بین رشتهتحصیلی و کار به آنها سپرده شده هستند.

وی با اعلام اینکه استخدامهای شهرداری همدان براساس اعلام وزارت کشور و سازمان همیاری شهرداری‌ها بوده است، افزود: در شهریور ماه امسال نیز آزمون استخدامی شهرداری همدان برگزار شده و شیوه‏‌نامه و رشتههای موردنیاز آن در حال تدوین است.

رسولی با بیان اینکه به هیچ عنوان افزایش تعداد نیروهای شرکتی و قراردادی را در شهرداری همدان نداریم، تصریح کرد: سازمانهایی که بکارگیری نیروهای جدید را در برنامه داشتند حذف کرده و اجازه ندادیم نیروی جدیدی در شهرداری گرفته شود.

وی با اشاره به‌اینکه براساس قانون برای بکارگیری نیرو باید از شورای شهر مصوبه بگیریم، عنوان کرد: تا دو سال آینده تعداد قابل توجهی از نیروهای رسمی و مدیریت، شهرداری همدان بازنشسته میشوند که خوشبختانه تاکنون کادرسازی خوبی صورت گرفته است.

شهردار همدان خطاب به یکی از اعضای شورای شهر همدان گفت: وضع شهرداری اصفهان اسفناکتر از شهرداری همدان میشود، اگر قرار است کار تخصصی انجام شده و به افراد متخصص نیز سپرده شود باید برنامه‏ریزی درست در این زمینه شکل گیرد.

معاون اداری و مالی شهردار همدان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه ساماندهی نیروهای انسانی از اولویت‌های شهرداری همدان بوده است، گفت: شکاف عمیقی بین نیروهای انسانی شهرداری همدان وجود داشت به این دلیل که صرفا در معاونت برنامهریزی یا اداری تصمیمگیری درباره جذب کارکنان صورت می‏گرفت.

مرتضی حضرت زاده با اشاره به اینکه با تشکیل کمیته تحول اداری در شهرداری شاهد تصمیم‏گیری مناسب در حوزه جذب نیرو هستیم، افزود: شهرداری همدان وضعیت خوبی در زمینه نیروی انسانی متخصص دارد که باید برای مدیریت آنها شورا حمایت لازم را از شهرداری همدان داشته باشد.

وی با بیان اینکه می‌‏توان به وضعیت موجود شهرداری همدان تکیه کرد، عنوان کرد: انتظار حمایت از شورا را داریم چون در آینده جابه‌جایی‌هایی همسو با شرح مدیریت شهری باید انجام گیرد که نیاز است به مجموعه اعتماد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات