خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در دیدار با دست اندرکاران ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، اين روز را يادگار ارزشمند امام خميني(ره) دانست و گفت: روز قدس؛ روز نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام حمایت از مردم مظلوم و تحت ستم فلسطین است.
کد خبر: ۸۵۳۸۱۳۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، ارسلان فتحی پور افزود: این رژیم نامشروع علاوه بر نقش اصلی در به خاک و خون کشاندن مردم فلسطین، در ناامنی کشورهای اسلامی از جمله سوریه، عراق و همسویی و همراهی با مرتجعان منطقه در کشتار مسلمانان در اقصی نقاط دنیا نيز نقش اساسی دارد.

وی خاطرنشان كرد: همچنانکه رهبر فرزانه انقلاب بر حضور حماسی مردم در راهپیمایی این روز تأکید دارند همه ما وظیفه داریم براي تحقق منویات رهبری و امام راحل(ره) با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر بیعت ناگسستنی خود را با آرمان های امام راحل و شهدای دوران دفاع مقدس اعلام كنيم.

نماینده کلیبر و خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنانکه مردم منطقه در همه صحنه های انقلاب اسلامی در طول عمر پربرکت آن حضور مستمر داشته اند در این راهپیمایی نیز با زبان روزه با حضور پرشور خود بار دیگر ضمن محکوم کردن حرکت های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و مسلمانان تحت ستم دنیا اعلام مي كنند.

ارسال نظرات