مسئول تعلیم و تربیت خواهران سپاه شهرستان عسلویه خبر داد

برگزاری نشست‌های سبک زندگی در قالب طرح جوانه های صالحین در عسلویه

مسئول تعلیم و تربیت خواهران در سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه از برگزاری نشست‌های سبک زندگی در قالب طرح جوانه های صالحین در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۸۱۲۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، رباب رضایی ظهر امروز در سلسله نشست های مهارت های سبک زندگی به معضلات و چالش های عینی زندگی در استان بوشهر پرداخت و اظهار کرد: ما ارزشهای یکسان داریم و از این لحاظ باهم برابریم اما در ادراک، ساختار، عشق ورزی واحساسات باهم متفاوتیم.

رضایی خاطر نشان شد: اگر نسبت به این تفاوت ها آمادگی لازم را داشته باشیم شاهد اتفاق خوشایندی در سبک زندگی ایرانی اسلامی خواهیم بود.

وی گفت: بیشتر مشکلات در خانواده های ایرانی به عدم آگاهی از این تفاوت ها برمی گردد که اگر مسائل اصولی تعلیم و تربیت اسلامی را به مردم با روش های نوین گفته شود قطعا ما به یک نظام تربیتی سالم دست پیدا خواهیم کرد.

مسئول تعلیم و تربیت در سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه افزود: از نظر دین اسلام مسئله روابط زناشویی یک ارتباط کاملا مقدس است که از مهمترین مسائل تربیتی می باشد.

رضایی اضافه کرد: از آنجا که نقش مهم و سازنده در زندگی، تربیت و آگاهی از مراحل تربیت است، لذا تعلیم و تربیت سپاه عسلویه در قالب طرح جوانه های صالحین بصورت دوره ای در همه پایگاه های خواهران اقدام به تشکیل نشست‌های مهارت های سبک زندگی توسط کارشناس برجسته حقوق و مشاور مسائل تربیتی و زناشویی کرده است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار