در آستانه 21 تیر روز ملی حجاب و عفاف:

برنامه های آموزش و پرورش کردستان به مناسبت بزرگداشت روز حجاب و عفاف اعلام شد

در آستانه 21 تیر برنامه های پیشنهادی امور بانوان آموزش و پرورش کردستان به مناسبت بزرگداشت روز حجاب و عفاف در سطح استان اعلام شد.
کد خبر: ۸۵۳۸۱۲۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان ، حیدری کارشناس مسئول امور بانوان آموزش و پرورش استان با بزرگداشت ماه مبارک رمضان و لیالی پر خیر و برکت قدر و تسلیت ایام سوگواری و شهادت مولای متقیان حضرت علی ( ع ) گفت: به منظور بزرگداشت 21 تیر ماه ، روز ملی حجاب و عفاف ، ویژه برنامه هایی جهت اجرا در سطح واحد های اداری و آموزشی استان تهیه و پیش بینی شده است.

وی برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با روز ملی حجاب وعفاف با حضور خواهران فرهنگی ودختران دانش آموز را از شاخص ترین برنامه های این روز عنوان و گفت : به همین مناسبت از فعالان و فرهنگسازان حجاب وعفاف ، بانوان فرهنگی و دختران دانش آموز در سطح استان نیز تجلیل خواهد شد.

لیلا حیدری در ادامه برگزاری برنامه های ویژه روزملی حجاب و عفاف در مراکز فعالیتهای تابستانی، برگزاری مسابقه قرآنی ترجمه و مفاهیم آیات منتخب حجاب و عفاف در سطح شهرستانها و مناطقاستان همزمان باسالروزولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهاو روز ملی دختران و برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف از آثار فرهنگی وهنری فرهنگیان ودانش آموزان را از برنامه های پیشنهادی و ابلاغی استان اعلام کرد.

ارسال نظرات