پس از گذشت دوسال از فعالیت های دولت تدبیر و امید همچنان اقتصاد کشور در رکود و تورم به سر می برد و معلوم نیست که وعده های رئیس جمهور چه موقع عملی می شود.
کد خبر: ۸۵۳۸۱۰۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم نماینده مردم ورامین در مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در واکنش به اظهارات برخی از دولتمردان مبنی بر اینک مشکلات اقتصادی کشور ناشی از اثرات تحریم هاست، گفت: اینگونه موضع گیری ها که تمامی امور کشور از جمله مشکل ازدواج جوانان، کمبود آب و رکود اقتصادی را به اثرات تحریم ها مرتبط می سازد چند مسئله در جامعه ایجاد می کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: در وهله اول باید گفت که این اظهارات از ریش بی اساس و غلط است، چراکه اینگونه مشکلات به ضعف مدیریتی و سیاست های نادرست بازمی گردد. اما نکته دوم این است که ما در حال حاضر در جنگ دیپلماتیک با غرب هستیم، در یک جنگ طرفین برای همدیگر رجزخوانی می کنند و تمام سعی خود را می کنند تا دشمن نشانی از ضعف آن ها پیدا نکند.

وی با بیان اینکه دولتمردان ما در این رجز خوانی به نفع دشمن کار کردند، تصریح کرد: برخی مسؤلان نه تنها در این نبرد ضعف های کشور را از چشم دشمن مخفی نمی کنند بلکه مشکلات کشور را با سخنانشان چند برابر جلوه می دهند و این در حالی است که طرف مقابل ما زورگو و حیله گر است.

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: گروهی هدفشان رسیدن به هرنوع توافقی است، اما قرار نیست ما به هر توافقی تن بدهیم. با مشخص شدن خطوط قرمز نظام از سوی رهبر معظم انقلاب و طرح الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای که مجلس تصویب کرد چنین اتفاقی محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه اراداه کافی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در دولت دیده نمی شود، گفت: علی رغم اینکه مسؤلان دولت شعارهای اقتصاد مقاومتی را سر می دهند، ما می بینیم که تصمیمات و سیاستگذاری ها خلاف ادعاهای دولت است. امروز پس از گذشت دوسال از فعالیت های دولت تدبیر و امید همچنان اقتصاد کشور در رکود و تورم به سر می برد و معلوم نیست که وعده های رئیس جمهور چه موقع عملی می شود.

ارسال نظرات