بیانیه سپاه خارگ بمناسبت روز قدس:

روز جهانی قدس میراث ماندگار روح الله

رواط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خارگ بمناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۷۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس که به دستور معمار کبیر و رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در سال 1358 هجری شمسی اعلام شد روزی به یاد ماندنی و صد البته امید آفرین در میان ملل اسلامی است .

در این بیانیه ذکر شده: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس به همان اندازه که روحیه تحلیل رفته ملت مظلوم فلسطین را احیا نمود به همان مقدار و شاید بیشتر، وحشت و هراسی عمیق در وجود لرزان رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی این غده سرطانی منطقه خاور میانه افکند.

در این بیانیه تاکید شده است: این اقدام حضرت روح الله کاری نمادین و سمبلیک نیست که گذر زمان گرد فراموشی بر آن بپاشد و از حیث اهمیت تنزل یابد بلکه اقدامی دائمی و برخاسته از عمق اعتقادی و تقدس اولین قبله گاه اسلام در نزد ملت های مسلمان است .

در این بیانیه همچنین آمده است: امت اسلامی با تمسک جستن به آیه شریفه ((ان هذه امتکم امه واحده...)) سرمایه ای ارزشمند که همان وحدت و انسجام اسلامی است را در اختیار خواهند داشت که طریق دستیابی به آن چنگ زدن به ریسمان الهی و مشترکات امت رسول الله است، خدای واحد، قبله مشترک، وجود مبارک خاتم الانبیاء و معجزه موجود، قرآن کریم می باشد .

در این بیانیه ذکر شده است: مهمترین هدف و دستاورد انسجام اسلامی، رسیدن به اطمینان خاطر و آرامشی است که در سایه آن مسلمانان سراسر گیتی صرف نظر از نژاد و ملیت با برادری و برابری به زندگی خود ادامه دهند که دراین صورت استعمارگران و ایادی آنها در رسیدن به منافع نامشروعشان ناکام نموده اند .

در این بیانیه خاطرنشان شده است: در سایه وحدت مسلمانان که برابر نص صریح قرآن بارها مورد تاکید قرارگرفته عزت بر باد رفته مسلمین باز خواهد گشت، ظالمان و زورمندان در هر نقطه کره خاکی، جرات تعدی و تجاوز به حقوق هیچ مسلمانی را نخواهند داشت و امتی یکپارچه با جمعیت میلیاردی دست پلید و جنایتکارغاصبان صهیون را برای همیشه از سرزمین های اسلامی کوتاه خواهند کرد .

در ادامه این بیانیه آمده است: اهمیت حیاتی عنصر وحدت، ما را به این نقطه رهنمون می سازد که استکبار جهانی به رهبری امریکا و صهیونیسم بین الملل مخالف جدی یکپارچگی مسلمین هستند و هر گروهی با تمسک به فرقه گرایی، جنگ مذهبی و برادر کشی را باب کند خواسته یا نا خواسته به دشمنان اسلام کمک کرده، واقعیتی تلخ که اینک در سوریه، عراق، یمن، لیبی و سایر ممالک اسلامی در جریان است .

در پایان این بیانیه ذکر شده است: سپاه ثارالله خارگ با بزرگداشت روز جهانی قدس پشت سر امام و مقتدای مسلمین حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) که وحدت امت اسلام را مهمترین معروف در شرایط امروز می دانند، اتحاد و یکپارچگی را سر لوحه کار خود قرار داده و با تمام توان و همت در جهت تحقق این مهم حرکت خواهد کرد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات