رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه تغییر سبک زندگی اسلامی تحت تاثیر برنامه‌های ماهواره است، گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای طعم زندگی شیرین را از خانواده‌ها زدوده است.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۷۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا ش در نشست بصیرتی آسیب‌های ماهواره، درحسینیه امام خامنه‌ای بقعه سیدمحمدجان ضیابر اظهار کرد: ماهواره یک نوع تکنولوژی است که متاسفانه امروزه اکثر افراد از این دستگاه استفاده نادرست می‌کنند.

وی افزود: فرهنگ و بصیرت مردم باید به قدری بالا رود که خودشان تشخیص خوب و بد بودن فیلم‌ها و سریال‌های ماهواره را بدهند و از دیدن آن خودداری کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه تمرکز همه برنامه‌های ماهواره بر روی خانواده‌ها است، گفت: برنامه‌های آن مخصوص بانوان است و امروزه گرفتاری‌هایی که در جامعه وجود دارد این است که قشر عظیمی از زنان که دارای پتانسیل بالایی هم هستند تحت تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای قرار گرفته‌اند و سبک زندگی اسلامی آنها تغییر کرده است.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور با بیان اینکه طریقه راه رفتن، لباس پوشیدن، رفتار، گفتار و ... افراد تغییر کرده است، تصریح کرد: امروزه طریقه صحبت کردن زن و مرد در منزل به حالت دروغگویی و پرخاشگری است و این شبکه‌ها طعم شیرین زندگی را از خانواده‌ها زدوده است.

افراد باید برای حفظ زندگیشان به دنبال شبکه‌های ماهواره‌ای نروند

وی با بیان اینکه افراد باید برای حفظ زندگیشان به دنبال شبکه‌های ماهواره‌ای نروند، خاطرنشان کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای سریال‌های  400 تا 700 قسمتی می‌سازند و رایگان در اختیار مخاطبان ایرانی قرار می‌دهند تا حیا را از جامعه ما بزدایند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به افزایش آمار طلاق در جامعه، اظهار کرد: امروزه از هر 5 ازدواج یکی به طلاق ختم می‌شود و از عوامل اصلی آن تنوع گرایی بین زن و مرد است و حیا از خانواده‌ها زدوده شده است که علت همه این‌ها ماهواره است.

حجت‌الاسلام احمدی‌پوربا بیان اینکه جامعه پاک، خانواده پاک را طلب می‌کند، افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای  با ساختن فیلم‌های 400قسمتی که به هیچ عنوان حرف ازدواج در آن نیست و فقط بحث بر سر طلاق است، جامعه ما را به سوی نابودی پیش می‌برد.

وی با بیان اینکه مادران باید بیشتر از همه روی برنامه‌های ماهواره‌ای مدیریت داشته باشند زیرا فرزندان را از دین و فرهنگ اسلامی ایرانی جدا میکند و بسیار مضر است، گفت: فرزندان در معرض آسیب‌های فراوانی قرار گرفته‌اند و تربیت انها دست ما نیست بلکه دست شبکه‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای است.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی که شرایط جنگ سخت بود هزاران شهید برای حفظ ناموس به جنگ با دشمن شتافتند، تصریح کرد: امروز دشمن به خانه‌های ما نفوذ کرده و افکار فرزندان را مورد هدف قرار داده است و مادران و پدران باید به این امر مهم توجه کنند و از آوردن ماهواره به خانه جلوگیری نمایند.

تغییر سبک زندگی اسلامی تحت تاثیر برنامه‌های ماهواره است

 

حجت‌الاسلام احمدی‌پور با بیان اینکه تغییر سبک زندگی اسلامی تحت تاثیر برنامه‌های ماهواره است، خاطرنشان کرد: آسیب‌های اجتماعی تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای، تغییر زبان شفاهی، افزایش فاصله طبقات فرهنگی و تشدد گسست‌های بین نسلی است.

وی با بیان اینکه از مضرات و آسیب‌های اعتقادی تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای عادی جلوه دادن ارتباط بین دختر و پسر است، اظهار کرد: جوانان باید بدانند با حجاب است که نزد افراد شاخص و شناسایی می‌شوند و بدحجابی سبب خوش‌نامی نمی‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه در آندلوس قدیم 800 سال مسلمانان حکومت کردند و دشمنان آنها برای براندازی حکومت آنها تصمیم گرفتند شراب و مواد مخدر را در جامعه رواج دهند و چادر را از سر زنان بکشند و موفق به این کار شدند و حکومت مسیحیت را جایگزین آن کردند، افزود: همه باید بدانند دشمنان بسیار دقیق برنامه‌ریزی می‌کنند و مخصوصا روی دختران و پسران جامعه تمرکز خاصی دارند.

ارسال نظرات