فرمانده حوزه محمد رسول الله(ص) عسلویه:

برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان در پایگاه های تابعه عسلویه

فرمانده حوزه محمد رسول الله(ص) سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه از برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان در پایگاه های تابعه این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۴۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

فرمانده حوزه محمد رسول الله(ص) سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه در گفتگو با خبرنگار بسیج از عسلویه، گفت: مسابقات ورزشی جام رمضان در رشته های ورزشی فوتسال، تنیس و والیبال در پایگاه های تابعه شهر عسلویه بصورت دوره ای در حال برگزاری است.

سرگرد نوذری با تاکید بر بهره مندی بیشتر روزه داران از لحظات این ماه مبارک به فواید و آثار روزه ، اشاره و توصیه هایی در جهت بالا بردن روحیه ی ایمان و معنویات و فیوضات ماه مبارک رمضان تاکید کرد: نقش ورزش در پر نمودن اوقات فراغت جوانان شهر باید از اولویت ها باشد زیرا امروزه ورزش می تواند جوانان را از فساد و تباهی نجات، و به راه تندرستی و سلامت آنها و جامعه سوق دهد.

وی به اهمیت ورزش در جوانان اشاره نمود و خاطرنشان کرد: نقش ورزش چنان مهم است که رهبر معظم انقلاب فرموده اند: جوانان را سفارش به سه عنصر ورزش،تهذیب و تحصیل می کنند و همواره بر این سه وظیفه تاکید و جوانان را به آنها تشویق و ترغیب می نمایند.

وی با تاکید بر بسترسازی لازم برای جذب جوانان به این محافل تصریح کرد: مسئولان باید تلاش های لازم در زمینه اطلاع رسانی کارکرد این حلقه ها را انجام دهند.

وی در ادامه افزود: کلاس های قرآنی در بین بسیجیان در سنین مختلف توسط پایگاه های تابعه در ایام ماه مبارک رمضان برگزار میگردد که این برنامه در تهذیب جوانان نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات