امام جمعه شهرستان کوهرنگ در مراسم سوگواری ایام شهادت مولای متقیان در سپاه این شهرستان، گفت:‌ امام علی علیه السلام، کسی است که تمامی فضائل اخلاقی از آدم تا خاتم را دارا بود.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۳۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه اخلاق و مراسم عزاداری شهادت مولی الموحدین حضرت علی در سوله صالحین سپاه ناحیه شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

حجت السلام والمسلمین سید شهاب الدین طباطبایی در این مراسم، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امیرالمومنین علی (ع) گفت : خدا را شاکریم که ما را شیعه علی (ع) و رهرو اهل بیت و ائمه اطهار (ع) قرار داد تا بوسیله توسل به این بزرگواران راه سعادت و خوشبختی را در دنیا و آخرت بدست بیاوریم .

وی، افزود: امام علی (ع) کسی است که تمامی فضائل اخلاقی از آدم تا خاتم را دارا بود و کسی بود که ولادت او در کعبه، شهادت او در مسجد و شب قدر و ماه نزول قرآن و ماه مبارک رمضان بود و رتبه نخست عالم خلقت را داشت.

سید شهاب الدین طباطبایی در ادامه سخنان خود ،‌حاضران را به استفاده حداکثری از فضیلت و ارزش های شبهای قدر توصیه کرد و گفت: ما باید پاسدار حریم اهل بیت و قرآن و میهن خود با رعایت نکات اخلاقی و دینی در تمامی مراحل زندگی از طریق امر به معروف و نهی از منکر باشیم .

ارسال نظرات