برگزاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ری

صبح امروز جلسه ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان ری به میزبانی ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۳۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

برگزاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ری



به  گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ فرمانده ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) سرهنگ علی طلوعی ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) گفت:مقام معظم رهبری هر ساله شعاری را برای نام آن سال اعلام می کند و ما به عنوان سازمان بسیج موظف به اجرای دستورات حتی قبل از ابلاغ به صورت رسمی هستیم،فرماندهی معظم کل قوا بزرگترین معروف ها را در درجه اول ایجاد نظام اسلامی و حفظ نظام اسلامی می دانند و هیچ معروفی را بالاتر از این نمی دانند و هر کسی در این راه تلاش کند آمر به معروف است،نقطه مقابل اینها عبارت است از منکرها که می توان به ابتذال اخلاقی،کمک به دشمنان اسلام،تضعیف نظام اسلامی و غیره... اشاره کرد که این منکرها باید نهی شود.

وی در ادامه عنوان کرد: در این جلسه بیش از شانزده بند قابل اجرا توسط اعضای جلسه مطرح گردید که با یاری خداوند متعال و همکاری تمام مسئولین و آحاد مردم این مصوبات در سطح شهرستان و در سال جاری اجرا خواهد شد.
طلوعی افزود:اولین برنامه به صورت رسمی در مورد امر به معروف و نهی از منکر در روز عفاف و حجاب مورخ 94/4/21 در هشت نقطه پر رفت و آمد شهرری از جمله مترو شهرری،مترو جوانمرد قصاب،میدان شهرری و غیره... مطابق با فرمایشات رهبر انقلاب در مورد تذکر لسانی همراه با اهدای یک شاخه گل و یک نوشته انجام می شود و در پایان با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) حاج آقا حجتی نیا در فرهنگسرای ولاء مراسم ختم می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار