خبرهای داغ:
فرمانده سپاه چالدران:

امر به معروف و نهی از منکر باید با ظرافت انجام گیرد

فرمانده سپاه چالدران در همایش سالانه امر به معروف ونهی از منکرگفت : امر به معروف و نهی از منکر فریضه بسیار حساس است و باید با ظرافت انجام گیرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۱۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه چالدران در همایش سالیانه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان چالدران گفت :شناخت و آگاهی از معروف و منکر بسیار مهم است و تشخیص آن دقت فوق العاده ای می خواهد و اگر در این مسیر به وظیفه خود با حساسیت و ظرافت و به درستی عمل نکنیم آسیب جدی دیده و نتیجه عکس می گیریم.

حسین محمد باقر لو افزود:اگر ما در فریضه امر به معروف و نهی از منکر درست به وظیفه خود عمل کنیم همه توطئه های دشمنان مانند کف روی آب خواهد بود و در سرنوشت ما ذره ای تاثیر نخواهد داشت.

وی ادامه داد: متاسفانه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه تنها در حجاب خلاصه شده است در حالی که باید در تمام شئونات زندگی مردم ساری و جاری گردد تا اثرات معجزه آسای خود را بگذارد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر در حقیقت برگزیدگان و منتخبین درگاه خداوند متعال هستند و با خدای خویش معامله کرده اند که هیچ وقت ضرر نخواهند کرد.

ارسال نظرات