شاکری در جلسه امروز شورای شهر:

بافت فرسوده در صورت وقوع زلزله کشته‌های میلیونی برجا می‌گذارد

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با بیان اینکه جمع ۳۱ نفر شورای شهر باید در سال سوم فعالیتش ظرفیت‌هایش خود را نشان دهد گفت: در صورت وقوع زلزله در تهران بافت فرسوده کشته‌های میلیونی بر جای می‌گذارد اما این مسئله مغفول مانده است.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۱۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجتبی شاکری در یکصد وشصت هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه عمر شورای دوره چهارم در حال نزدیک شدن به نیمه آن قرار دارد گفت: سال نخست شورای این دوره به آشنایی، سال دوم به مرور مطالب گذشت و سال سوم باید ظرفیت بسترهای این جمع 31 نفره خود را نشان دهد.

وی افزود: به هر صورت تخلفاتی در حوزه ساخت و سازها صورت می‌گیرد ولی هنوز برای آن راه حلی پیدا نکرده‌ایم و موضوع سیما و منظر شهری تهران نیز بار زمین مانده‌ای است که هنوز برای آن راه حلی به دست نیامده است. اگر زلزله‌ای در تهران رخ دهد بافت‌های فرسوده کشته‌های میلیونی برجای می‌گذارد اما هنوز موضوع بافت‌ فرسوده نیز مغفول مانده است. 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه زمان زیادی برای پرداختن به این موضوعات نداریم، تصریح کرد: کمیسیون نامگذاری در راستای هویت شهر تهران به نامگذاری خیابانها و معابر می‌پردازد اما سازمان زیباسازی چه اقدامی در این راستا انجام داده است. در حال حاضر 600 پروژه در حال اجرا در تهران وجود دارد اما پیوست‌هایی که باید ما را قانع کند درباره آنها وجود ندارد. 

شاکری در ادامه اظهارات خود به احداث مسجد ولی‌عصر واقع در پارک دانشجو اشاره کرد و گفت: در پارک دانشجو نماد بی‌هویتی ایجاد شده که حاصل انجام نشدن درست پایش‌هاست و منجر به هزینه‌های هنگفت شده است و حالا به وضعیتی رسیده که نمی‌توان برای آن کاری کرد. این در حالی است برای ساختمان این مسجد حدود 50 میلیارد تومان هزینه شده است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار