خبرهای داغ:

محافل انس با قرآن کریم در روستاهای مرزی شهرستان چالدران برگزار شد

همزمان با ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم در روستاهای صفر مرزی چالدران با حضور حلقه های صالحین پایگاه های مقاومت بسیج عشایری حوزه حضرت رسول اکرم (ص) سپاه چالدران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۱۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده حوزه مقاومت حضرت رسول اکرم (ص) سپاه چالدران گفت: قرآن کریم بزرگ‏ترین هدیه الهى براى انسان‌ها و گرانبهاترین میراث پیامبر اعظم(ص) در میان مسلمین می باشد و امت اسلامى بایدآنگونه که شایسته قرآن می باشد از این میراث عظیم بهره های لازم وکافی را در جهت تعالی جامعه اسلامی ببرد.

سروان پاسدار رضا راثی افزود: جامعه اسلامى پس از وفات پیامبر اکرم (ص) على رغم تأکیدات فراوان آن حضرت مبنى بر وجوب رجوع و عمل به قرآن، به عنوان ثقل اکبر و فرا گرفتن علوم قرآن از اهل بیت به عنوان ثقل اصغر، از تمسک به این حبل المتین الهى محروم مانده است وبایستی همت فراوانی را متحمل شودتا به آن کلیدهای گران بهای الهی دست یابد.

وی ادامه داد: این چنین مجالس ومحافلی می تواند قرآن کریم را که یگانه وسیله ارتباط میان بندگان و آفریدگار جهان می باشد از انزوا در بیاورد و جامعه اسلامی را با کتاب خدا آشنا و اندیشه و عمل آنان را برطبق آموزه های قرآنی هماهنگ و موزون سازد .

راثی اضافه کرد: این محافل در تمامی پایگاههای مقاومت این حوزه در حال برگزاری می باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار