خبرهای داغ:
شاه امیریان
در بیانیه سپاه فجراستان فارس به مناسبت یوم الله روزجهانی قدس عنوان شد:
مسلمانان جهان در راهپیمایی امسال بانه گفتن به تفرقه‌ها و سردادن ندای اتحاد نشان خواهند دادکه باجان و مال خود درکنارمردم مظلوم منطقه خواهند ایستاد.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۰۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سپاه فجر استان فارس به مناسبت یوم الله روزجهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده: اكنون با بهرهمندی از فضای پر نشاط ماه مبارک رمضان و شب های پر فیض قدر از یک سو و وجود دستهای لبریز از معنویت از سوی دیگر انتظار مي‌رود مسلمين‌ سر تا سر جهان‌ به‌ ويژه مردم با ایمان‌ ايران‌ اسلامي‌ با حضور گسترده‌ و پرشور خود در راهپيمائي‌ روز قدس‌ بار ديگر خوابهاي‌ آشفته‌ مستكبران‌ را به‌ كابوسي‌ وحشتناك‌ تبديل‌ كنند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

((بسم الله الرحمن الرحیم))

روز قدس ، میراث جاودانه معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، به عنوان نمونه بارز عدالت خواهی و فریاد مرگ بر استکبار، همان روزی است که ریشه در شعور انسانی و مذهبی مردم آزادی خواه دنیا به ویژه ایران اسلامی دارد .

امروز وجدان های بیدار به خوبی در می یابند که اسراییل نه تنها دشمن قدس، بلکه طراح و برنامه ریز برای نسل کشی مسلمانان پیرو اسلام ناب محمدی (ص) است ، بنابراین بر همگان است که با همت و با اراده ای راسخ واستوار وارد صحنه شویم تا پاک کردن قدس شریف از لوث وجود این دشمنان خدا و دین خدا از پا ننشینیم (ان شاء الله).

رژیم نامشروع صهیونیستی اسرائیل برای رسیدن به اهداف منحوس و نژادپرستانه کارنامه سیاه و طولانی کشتار مردم بی‌گناه را با حمایت قدرت‌های غربی به ویژه انگلستان پلید و آمریکای جنایتکار در دست دارد که بشریت از مشاهده آن سرافکنده و شرمگین است، اما توهم و سیاست غاصبانه این رژیم کودک کش به مرزهای جغرافیایی کنونی محدود نشده، بلکه خواستار عملیاتی کردن سیاست متوهمانه نیل تا فرات بوده و در این مسیر از کشتار، قتل، غارت و راه‌اندازی تلاش های مذبوحانه در مجامع بین‌المللی‌، کسب حمایت مالی و معنوی غرب‌، فشار بر ملل مسلمان‌، تحرکات نظامی و راه‌اندازی شبکه‌های گسترده تروریستی بهره می‌برد.

ایجاد گروه‌های تروریستی در بلاد اسلامی و برافروختن جنگ بین مسلمین، فرقه‌گرایی، تشکیل گرو ههای تکفیری و ...، ابزارهای دیگری هستند تا خواب پریشان آمریکا و اسرائیل در تصاحب نیل تا فرات و تحقق سرزمین موعودشان تعبیر گردد. اما به فضل الهی تاریخ شاهد خواهد بود که با مقاومت و بصیرت ملت های منطقه این حیله آنان نیز چون سایر دسیسه‌هایشان رنگ خواهد باخت و هویت بازیگران پشت پرده که زمینه را برای ارتکاب زشت‌ترین فجایع انسانی به اسم دین فراهم می‌کنند، عیان‌تر از گذشته خواهد شد. از این رو راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است.

مسلمانان جهان در راهپیمایی امسال با نه گفتن به تفرقه‌ها و سر دادن ندای اتحاد نشان خواهند داد که با جان و مال خود از آزادگی و آرمان ملت فلسطین دفاع خواهند کرد و در کنار مردم مظلوم منطقه خواهند ایستاد.

اكنون با بهرهمندی از فضای پر نشاط ماه مبارک رمضان و شب های پر فیض قدر از یک سو و وجود دستهای لبریز از معنویت از سوی دیگر انتظار مي‌رود مسلمين‌ سر تا سر جهان‌ به‌ ويژه مردم با ایمان‌ ايران‌ اسلامي‌ با حضور گسترده‌ و پرشور خود در راهپيمائي‌ روز قدس‌ بار ديگر خوابهاي‌ آشفته‌ مستكبران‌ را به‌ كابوسي‌ وحشتناك‌ تبديل‌ كنند.

با این وصف، سپاه فجر استان فارس در راستای تجدید میثاق با وصایای گرانقدر حضرت امام(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، ضمن دعوت از آحاد ملت بزرگ ایران بویژه مردم بابصیرت استان فارس جهت حضور دشمن شکن شکن خود، اعلام می نماید: همدوش مردم غیور و آزاده ایران اسلامی با شکوه و عظمت هرچه بیشتر در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت خواهیم کرد و بار دیگر با فریادهای کوبنده خود، صدای حقانیت مردم بی دفاع و ستمدیده فلسطین و غزه را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها