خبرهای داغ:

بمناسبت ماه مبارک رمضان؛ گرهمایی سیاسی کارکنان در ناحیه شوط برگزار شد

بمناسبت ماه مبارک رمضان گردهمایی سیاسی با حضور کلیه کارکنان ناحیه شوط در حسینیه امام خمینی (ره) ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۰۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این گرهمایی فرمانده ناحیه شوط ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: همه متولیان سیاسی فرهنگی، کار بسیار با اهمیت و با ارزشی دارند چرا که در تقابل با یک جنگ نرم تمام عیار قرار دارند و در این بین، عزیزانی که در سنگر سیاسی حضور دارند کار بسیار حساس‌تری را به انجام می‌رسانند.

سرگرد مهدی رضوی در ادامه افزود: امروز بزرگترین تفاوت نظام ما با دیگر نظام‌ها تضاد تاریخی حق و باطل است و بهانه‌های مختلفی که دشمن برای ضربه زدن به نظام ما استفاده می‌کند به خاطر نوع حاکمیت ما و حکومت خدا بر مردم به وسیله بندگان شایسته اوست و مشکل اصلی آن‌ها بر سر همین اصل مترقی ولایت فقیه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم متعفن و وابسته شاهنشاهی، همواره خار چشم دشمنان دین و نظام مقتدر اسلامی بوده و این موفقیت در مسیر رشد و شکوفایی، با موانع و مشکلات عدیده‏ای از جمله تحریم‌های اقتصادی مواجه شده است که ملت مسلمان ایران به حول و قوه الهی این موانع را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و به میثاق با آرمان‏‌های اصیل انقلاب پای فشاری می‌‏نماید.

سرگرد مهدی رضوی در پایان سخنانشان گریزی به انتخابات مجلس زد و گفت: آنچه که در این انتخابات باید بیشتر به آن توجه کرد افزایش بصیرت مردم است و این وظیفه ذاتی یک بسیجی است که با تلاش و همت مضاعف نسبت به آگاه سازی مردم اقدام نماید

ارسال نظرات
آخرین اخبار