خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

نگرانی غرب از برنامه هسته‌ای ایران کاملاً ساختگی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت:نگرانی غرب از برنامه هسته‌ای ایران کاملاً ساختگی است و هدف اصلی آن‌ها جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۳۷۹۹۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اولین مجمع عالی بسیج شهرستان بوکان با موضوع حمایت از گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای، در محل سالن کوثر سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار گردید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان ضمن سخنانی راهبرد اصلی آمریکا در منطقه‌ی غرب آسیا را جلوگیری از ظهور قدرت‌های جدید دانست و گفت:آمریکا به خوبی فهمیده که نظم پیشین جهان دستخوش تغییرات شده است و جهان به سمت نظم نوینی در حال حرکت است بنابراین باید به هر طریقی که شده از شکل‌گیری آن جلوگیری کند که در این بین، مهار ایران به‌عنوان یک قدرت نوظهور منطقه‌ای که دومین کشور استراتژیک جهان از نظر ذخایر نفت و گاز محسوب می‌شود و بر مهم‌ترین آبراه‌ ترانزیت منابع انرژی جهان تسلط دارد، در دستور کار سیاستمداران آمریکایی و غربی قرار گرفت.

حجت الاسلام حیدرکوثری تصریح کرد: ایران اسلامی با مدل « انقلاب اسلامی»، الگوی جدیدی از شیوه‌ی اداره‌ی حکومت و چگونگی مناسبات بین‌المللی را ارائه کرده است که به‌دلیل جذابیت‌هایی که دارد، به سرعت در حال تکثیر در جهان است.

وی افزود: آمریکا به دلیل ضعف در حل موضوعات ژئوپلتیک منطقه و نفوذ روزافزون ایران در میان دولت‌ها و ملت‌ها، همان‌طور که رهبر انقلاب اشاره کردند، درخواست مذاکرات هسته‌ای را توسط یکی از «محترمین منطقه» به ایران اعلام کرد از سویی دیگر، ایالات متحده برای مهار ایران، گزینه‌ی دیگری جز مذاکرات روی میز نداشت.

حجت الاسلام کوثری در ادامه با عنوان اینکه نگرانی غرب از برنامه هسته‌ای ایران کاملاً ساختگی است و هدف اصلی آن‌ها جلوگیری از پیشرفته تر شدن ایران است افزود:

اینان میخواهند با مذاکرات ذهن و فکر مسئولان نظام را از مسائل اصلی منحرف کرده و مانع پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی، پزشکی، اقتصادی ، نانو و ... بشوند که به ادعای خود سیاستمداران آمریکایی ، ایران در سالهای پس از جنگ به اندازه چند صد سال پیشرفت داشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان در پایان امضای گزاره برگ هسته ای را مقاومت در برابر زیاده خواهی و تسلیم نشدن در برابر خواسته های نامشروع آمریکا دانست و تاکید کرد:

انشاءا... ملت ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که روز قدس نامگذاری شده است بار دیگر با حضور میلیونی خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

ارسال نظرات