خبرهای داغ:
مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: اگر کشورها و دولت های اسلامی در ضرورت دفاع ازمردم مظلوم فلسطین به وحدت عملی برسند به وعده الهی که عاقبت با متقین است؛ دست پیدا می کنند.
کد خبر: ۸۵۳۷۹۸۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

ابوالفضل نوفرستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردم شریف ایران برگرفته از اسلام ناب محمدی است، اظهارداشت: این انقلاب در عصر جدید به دنبال اجرای اسلام ناب است و برای همین یکی از تاکیدات دین اسلام همدلی و هم زبانی با مستضعفان هر عصری است.

مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: در زمان ما یکی از مستضعف ترین و نیازمندترین مسلمانانی که نیازمند کمک های معنوی ما هستند مردم مظلومی اند که گرفتار قوم تحریف شده یهود شده اند و همان طوری که در قرآن اشاره شده است قوم تحریف شده یهود بدترین دشمنی را با مسلمانان داشته اند.

وی با اشاره به اینکه امروزه جمعی از مسلمانان در کشور فلسطین در قدس اشغالی گرفتار بدترین دشمنان اسلام هستند، خطاب به مسلمانان تاکید کرد: بر همگان وظیفه است تا به پیام امام خمینی(ره) و بعد از ایشان به امام خامنه ای لبیک گفته و در روز قدس که روز همدلی و هم زبانی امت اسلام است با حضور خودشان و شعارهای اساسی و کاربردی که سر می دهند، حمایت و پشتیبانی خود را با مظلومان در سراسر دنیا اعلام کنند.

نوفرستی ادامه داد: امیداریم به برکت دعای مردم شاهد جامعه ای عاری از صهیونیزم و استکبار جهانی که در راس آنها یهودی های افراطی هستند؛ باشیم.

مدیر کل حج و زیارت استان تنها نسخه نجات بخش جهان اسلام، دولت ها و ملت های اسلامی را بصیرت دانست و متذکر شد: آگاهی بخشی، شناخت دشمن و داشتن استراتژی مبارزه با دشمن از دیگر عوامل پیروزی دشمنان اسلام است.

وی ادامه داد: اگر کشورها و دولت های اسلامی این ضرورت را درک کنند و به دنبال این ضرورت به وحدت عملی برسند قطعا به وعده الهی که عاقبت با متقین است؛ دست پیدا خواهند کرد و وعده الهی محقق خواهدشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها