خبرهای داغ:
شاه امیریان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان:
امیر جاهدی: با توجه به اینکه علمای اسلام چه سنی و چه شیعه متصل به پیامبر و محوریت قرآن هستند، در واقع تکریم آنان، بزرگداشت مقام باعظمت و کبریایی خداوند است.
کد خبر: ۸۵۳۷۹۷۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با ماه مبارک رمضان،فرماندهی و جمعی از پایوران ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن بخش عمادده و روستاهای اطراف آن دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور ائمه جمعه و جماعات عمادده،هرمود،زروان،دشتی،صحرای باغ،ده میان و خلور در مدرسه دینی سلمان فارسی عمادده انجام شد، امیر جاهدی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، در ابتدا با اشاره به قرار گرفتن در ماه خدا و حضور بر سر سفره کریمانه الهی، توفیق بهره برداری هرچه بیشتر از انوار مقدس الهی در این ماه، علی الخصوص لیالی قدر را مسئلت نمود.

وی در ادامه هدف از این دیدار را تکریم و گرامیداشت مقام عالم دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه علمای اسلام چه سنی و چه شیعه متصل به پیامبر و محوریت قرآن هستند، در واقع تکریم آنان، بزرگداشت مقام باعظمت و کبریایی خداوند است.

امروز بیش ترین نیاز امت اسلامی به وحدت است

جاهدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امنیت و آسایش نظام جمهوری اسلامی علی الخصوص منطقه بزرگ لارستان، آن را حاصل سالها تلاش علما و مردم شیعه و سنی منطقه دانست و افزود: امروز بیش ترین نیاز امت اسلامی به وحدت است.

فرماندهی ناحیه لارستان، با محکوم کردن حوادث تروریستی منطقه و فاجعه اخیر کویت، آن را نهایت جهالت دانست و افزود: جهلت تا کجا که خانه خدا را در ماه خدا منفجر و مسلمانان روزه دار ان را به خاک و خون بکشد که این نیست جز عدم شناخت مبانی اسلام ناب.

وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص خوب شناختن دشمنان اصلی و فرعی به نقش معم علما در تبیین آن اشاره کرد و افزود هرکس که در امر وحدت خدشه ای وارد آورد در مسیر حرکت دشمن است و با اشاره به حضور پررنگ اهل تسنن منطقه در تشییع جنازه شهید لاری حادثه تروریستی کویت، آن را نهایت وحدت و همدلی شیعه و سنی در منطقه لارستان برشمرد.


تروریست های منطقه با نام اسلام مصداق روشن خوارج اسلام است.

در ادامه سید احمد قتالی امام جمعه عمادده و مدیر مدرسه دینی اهل تسنن سلمان فارسی با اشاره به آیات قرآن افراط و تفریط را مذمت و آن را بلای امروز جامعه اسلامی برشمرد و گفت: هرکس از مسیر وسطیت و اسلام ناب محمدی منحرف و به بیراهه کشیده شود خارج شده از اسلام دانست و با اشاره به اقدامات تروریست های منطقه با نام اسلام، ضمن محکوم کردن این قبیل اقدامات، آنان را مصداق روشن خوارج اسلام دانست.


ارسال نظرات
پر بیننده ها