خبرهای داغ:
مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید محمد علی‌بمانی، با حضور مسئولان، نیروهای مسلح و مردم شهیدپرور در میدان مینودر قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۷۹۵۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از ایثار واحد قزوین، پیکر مطهر شهید محمد علی‌بمانی، صبح امروز با حضور مردم شهیدپرور و خانواده‌های شاهد و ایثارگر به ویژه خانواده این شهید بزرگوار، وارد قزوین شد و مورد استقبال آنها در میدان مینودر قرار گرفت.

در این مراسم غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، حجت‌الاسلام عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین، ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین و جمعی دیگر از مسئولان استانی و نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند.

همچنین کارگران کارخانه آلومتک که شهید محمد علی‌بمانی کارگر این کارخانه بود، در مراسم فوق شرکت کردند.

پیکر مطهر شهید محمد علی‌‌بمانی در بین 270 شهید تازه تفحص شده، شناسایی شد و پس از 32 سال به آغوش خانواده بازگشت.

پیکر مطهر این شهید گرانقدر همزمان با سالروز شهادت امام علی(ع)، ساعت 11 صبح چهارشنبه 17 تیر ماه سال جاری مصادف با بیست و یکم ماه مبارک رمضان در قزوین تشییع و در گلزار شهدا، به خاک سپرده خواهد شد.

مسیر تشییع این شهید بزرگوار از بقعه چهار انبیاء(ع) به سمت گلزار شهدای قزوین است.

مراسم یادبود شهید محمد علی‌بمانی، بعدازظهر روز چهارشنبه، 17 تیر ماه سال جاری، ساعت 18 تا 19:30 و صباح مزار این شهید بزرگوار، صبح روز پنج‌شنبه 18 تیر ماه 94 از ساعت 8 تا 9:30 در مسجد شیشه‌گرها واقع در چهار راه نظام وفا برگزار خواهد شد.

گفتنی است: شهید محمد علی‌بمانی، سوم شهریور سال۱۳۲۹در شهر قزوین به دنیا آمد، این شهید گرانقدر تا پایان دوره ابتدایی درس خواند، کارگر کارخانه بود، ازدواج کرد و صاحب دو دختر شد.

شهید علی‌بمانی از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، هفتم اسفند ۱۳۶۲در جزیره مجنون عراق، عملیات خیبر به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامد که امروز بعد از 32 سال به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

 

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها