خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین:

ایران با هدف لغو یکپارچه همه تحریم ها وارد مذاکرات شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهارداشت: ایران با هدف لغو یکپارچه همه تحریم ها وارد مذاکرات شده است.
کد خبر: ۸۵۳۷۹۴۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه  سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبر گزاری بسیج به تشریح رویکرد و مسائل پیرامون مسئله فناوری هسته ای ایران و موضع رفتاری دو طرف پرداخت.

وی با مورد تحلیل قرار دادن جبهه رفتاری آمریکا گفت: امریکایی ها در منطقه خاورمیانه با مشکلات عدیده ای رو به رو هستند که از جمله آنها می توان به جنگ های نا فرجام با افغانستان و عراق اشاره کرد که مشکلات مالی فراوانی همچون ضرر 17 ترلیون دلاری به بار آورده  و دولتمردان آمریکا را به این نتیجه رسانده است که رویکرد نظامی نا موفق ترین برخورد خواهد بود.

حجت الاسلام معبودی افزود: اوباما به عنوان یک رئیس جمهور دموکرات دستاورد ویژه ای نداشته و حالا می تواند با توافق با ایران که مهمترین قدرت منطقه و نقطه سقل رویداد های منطقه است نقطه روشنی را در عملکرد خود ایجاد کند و از توانمندی های ایران در مسائل سیاسی فرهنگی و اقتصادی بهره ببرد.

وی تاکید کرد: امریکا دو هدف راسخ را پیگیری می کند که اولین آن از بین بردن فناوری هسته ای ایران و نابود کردن آن و در قدم بعدی خارج کردن ایران از رده الگو که سایر ملل از آن استفاده می کنند و جا انداختن این مسئله که ایران بعد 36 سال پای میز مذاکره نشست و به زانو در آمد.

این مقام مسئول یاد آور شد: این نکته نیز قابل ذکر است که آمریکا با دیدن مقاومت و ایستادگی ملت ایران از برخی خط قرمزهای خود عقب نشینی کرده و این مسئله را مدیون توجه مردم به رهنمود های رهبری هستیم.

حجت الاسلام معبودی در ادامه گفت و گو به موضع و عملکرد ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران با هدف لغو یکپارچه همه تحریم ها وارد این مذاکرات شده و اگر دشمن رویه دیگری را پیش بگیرد قابل قبول نخواهد بود چرا که امریکایی ها ثابت کرده اند که غیر قابل اعتماد هستند و وعده های خود را در طولانی مدت عملی نخواهند کرد.

وی ادامه داد: اینکه تحریم ها در اقتصاد ما تاثیر داشته صحیح است ولی نسبت آن 2و به 80 است و این نکته ما را وا می دارد که در مسائل پیرامون این نکته تامل بیشتری داشته باشیم و راهکار های مناسب برای پیشرفت از جمله راهبرد های اقتصاد مقاومتی را به کار ببندم، حال آنکه اگر مدیریت ها اصلاح شود با توجه به توانمندی و ظرفیت داخلی شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج)قزوین در خاتمه با تشریح یک توافق خوب از دیدگاه ایرانی گفت: ملت ایران مشخصه و تعاریف روشنی از توافق خوب دارد که از مهمترین آنها می توان به عدم توقف توسعه و تحقیق در بخش های مختلف تکنولوژی، عدم ورود دشمن به دژ مستحکم دفاعی این مرز و بوم و شروع جاسوسی به عناوین مختلف و ضربه خوردن از این طریق، عدم تحقیق و تفحص از دانشمندان ملی که نوعی تحقیر محسوب می شود اشاره کرد.

 

1004 /ت30/ب  



ارسال نظرات
پر بیننده ها