حمیدرضا
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)/
سرهنگ طهماسبی گفت: اصحاب رسانه می توانند در ایفای نقش بسیج بر افراد جامعه تاثیر گذار باشند.
کد خبر: ۸۵۳۷۹۰۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه ی با حضور جانشین فرماندهی سپاه استان ایلام و اقشار بسیج برگزار شد.

در این جلسه اقشار مختلف بسیج در خصوص اردو های جهادی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی بحث و گفت و گو کردند.

سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی اظهار کرد: از تمامی اقشار بسیج که توانستند در سال 92 تا 93 با بهترین روند در اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی وارد عمل شوند و مقام های برتر را به خود اختصاص دهند تشکر می کنم.

وی در ادامه بیان داشت: در راستای محرومیت زدایی خانه عالم در روستا ها و بخش های دور افتاده تدارک دیده شده تا طلاب بتوانند در امر فرایض دینی در نقاط دور افتاده رسالت خود را خوب پیش ببرند.

سرهنگ طهماسبی تصریح کرد: در مصوبات اخیر طرح های اقتصاد مقاومتی بیش از 110 طرح زیر ساخت ها و ساخت مساجد طرح ریزی شده که بسیج سازندگی آن را بهترین نحو به اجرا خواهد رساند و بار عمده ی اقتصادی این طرح های عمرانی بر عهده ی بانک مهر اقتصاد استان است.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) بیان کرد: باید از توان جوان ها در زمینه های مختلف استفاده کرد تا بتوان طرح اشتغال زایی را تا حد ممکن در بین بسیجیان ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی استان ایلام باید همگام با دیگر اقشار برای خدمات رسانی در مناطق محروم در طرح های جهادی وارد عمل شود و باید کانون تیم پزشکی تمامی شهرستان ها فعال شود تا تقسیم کار صورت پذیرد.

سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی اذعان کرد: سازمان بسیج دانشجوی باید از امکانات و ظرفیت های دانشگاه ها برای انجام هر چه بهتر اردوهای جهادی اقدام کنند و بانک مهر اقتصاد و انصار برای فضا سازی هر اردوی جهادی را برعهده بگیرند.

وی افزود: بسیج عشایری در زمان کم آبی کنونی می توانند با ساخت قنات ها به کمک بسیج مهندسین کشور کمک موثری به عشایرین کشور بکنند و چرخه ی تولید محصولات عشایر را چند برابر بکنند.

سرهنگ طهماسبی در آخر بیان کرد: روابط عمومی و اصحاب رسانه نقش مهمی در اطلاع رسانی اردوهای جهادی را می توانند داشته باشد و تمامی اقشار با گزارش های تصویری، و مصاحبه ها و خاطر نویسی می توانند نقش موثری بر افراد جامعه داشته باشند.
ارسال نظرات