فصل نقل و انتقالات براي بعضي‌ها خوش‌يمن نبوده
فصل نقل و انتقالات ليگ برتر به روزهاي حساس خود نزديك مي‌شود اما بازيكنان شناخته شده فوتبال ايران برخلاف هميشه هنوز در بلاتكليفي به سر مي‌برند.
کد خبر: ۸۵۳۷۸۹۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،فصل نقل و انتقالات ليگ برتر به روزهاي حساس خود نزديك مي‌شود اما بازيكنان شناخته شده فوتبال ايران برخلاف هميشه هنوز در بلاتكليفي به سر مي‌برند .تنها 13 روز ديگر به پايان زمان اعلام شده از سوي سازمان ليگ باقي مانده و فوتباليست‌هاي ليگ برتري كمتر از دو هفته فرصت دارند تا تيم فصل آينده خود را مشخص كنند. تيموريان، نكونام، حسيني و نوري از جمله اين بازيكنان هستند.

آندرانيك تيموريان

هواداران استقلال تصور مي‌كردند بازيكن محبوب‌شان با آمدن مظلومي دوباره به اين تيم باز‌مي‌گردد. آندرانيك تيموريان با دلخوري هرچه تمام از جمع آبي‌ها جدا شد. حال آنكه سرمربي جديد كه پس از چند سال دوباره سر از استقلال درآورده تلاش كرد با استفاده از پتانسيل اين بازيكن وعده‌هايش را عملي كند. منتها آندو در شرايط فعلي مي‌خواهد از حاشيه دور باشد. هافبك تراكتورسازي فصل خوبي را در اين تيم سپري كرد. عملكرد قابل قبول او سبب شد تا تيم تبريزي به شدت براي ادامه همكاري با او مصر باشد. در جمع تيم‌هاي ايراني بايد به نفت تهران هم اشاره‌اي داشت. عليرضا منصوريان اهداف بلندپروازانه‌اي در سرش دارد. حضور در مرحله بعدي ليگ قهرمانان بهترين بهانه براي به خدمت گرفتن تيموريان است. مذاكره با اين بازيكن البته تا اين لحظه نتيجه‌اي نداشته. حال آنكه باز هم پيشنهاد تيم‌هاي عربي بازيكنان ايراني را وسوسه كرد.

الاهلي، السيليه و ام‌صلال جدي‌ترين پيشنهادهاي قطري تيموريان هستند، همين پيشنهادها موجب شد تا آندو به همراه سرژيك(برادر و مدير برنامه‌هايش) راهي اين كشور شود. طبق اخبار منتشر شده پس از مذاكره با نمايندگان اين تيم‌ها، نهايتاً با ام‌صلال به توافق نهايي رسيد و به احتمال فراوان قراردادش را با اين تيم امضا مي‌كند. گفته مي‌شود مبلغ قرارداد او با اين باشگاه قطري در حدود يك ميليون و 200 هزار دلار است.

جواد نكونام

با شنيدن نام اين بازيكن ناخودآگاه ياد استقلال مي‌افتيم. جواد نكونام با دلخوري فراوان از جمع آبي‌ها جدا شد و او هم مثل چند بازيكن ديگر ژنرال را عامل جدايي‌اش از تيم محبوبش عنوان كرد. با اين حال كاپيتان پيشين تيم‌ملي نه‌تنها به استقلال نرفت بلكه با گزينه‌هاي ديگر خود وارد مذاكره شد. با توجه به اخبار رسيده، پيشنهاد سايپا جدي‌تر از ساير تيم‌هاست. تا آنجا كه حتي روز يكشنبه خبر عقد قرارداد نكو با اين تيم نيز در رسانه‌ها منتشر والبته خيلي زود هم تكذيب شد. گفته مي‌شود مجيد جلالي علاقه زيادي به جذب شاگرد پيشين خود دارد و حتي با او تلفني هم صحبت كرده است. نفت تهران ديگر گزينه پيش‌روي نكونام محسوب مي‌شود. هافبك پيشين اوساسونا كه فصل خوبي را هم در اين تيم سپري نكرد پيشنهاد منصوريان را هم بررسي كرده است و البته بعيد به نظر مي‌رسد نكو به جمع نفتي‌ها اضافه شود. نكته جالب اينجاست كه اين بازيكن فعلاً در قطر به سر مي‌برد و عكس دو نفره‌اش با مهرداد پولادي را هم براي تأييد ادعايش در اينستاگرام منتشر كرده است. نكونام كه پيش از اين سابقه بازي در تيم كويتي را دارد بعيد نيست كه اين بار هم به پيشنهادهاي وسوسه‌انگيز تيم‌هاي قطري پاسخ مثبت دهد.

سيدجلال حسيني

مدافع پيشين الاهلي قطر برخلاف انتظارها به پرسپوليس برنگشت. برانكو ايوانكوويچ صراحتاً اعلام كرد كه اعتقادي به اين بازيكن ندارد و حالا نفت تهران، استقلال و تراكتورسازي تمام پيشنهادهاي سيدجلال حسيني هستند. البته تراكتورسازان نتوانستند با تيم قطري به توافق برسند و گويا مذاكرات استقلال هم به نتيجه نرسيده. نفتي‌ها اما از سايرين جلوتر هستند چراكه حسيني ديروز به باشگاه نفت رفت و مذاكراتي را با مسئولان اين تيم انجام داد.

محمد نوري

كاپيتان پرسپوليس ديگر علاقه‌اي به ادامه كار در فوتبال ايران ندارد. فصل گذشته سرخپوشان با بحران‌هاي زيادي دست و پنجه نرم كردند و بارها به حاشيه رفتند. تغييرات مكرر مربيان، مديرعامل، هيئت‌مديره و از همه مهم‌تر بي‌پولي موجب شد تا اين بازيكن بدون چك و چانه زدن براي تمديد قراردادش با قرمزها براي گرفتن‌ اي‌تي‌سي به توافق برسد. مسيمير قطر اين روزها جدي‌ترين پيشنهاد اين بازيكن به شمار مي‌رود، تيمي كه حاضر است براي اين انتقال 500 هزار دلار بپردازد.

هاشم بيگ‌زاده

سرمربي جديد استقلال در بدو ورودش اعلام كرد اعتقادي به هاشم بيك زاده مدافع ملي پوش استقلال ندارد و او را در ليست مازاد قرار داد. اين در حالي است كه مدافع آبي‌ها قرارداد دو ساله با اين تيم داشت، قراردادي مشروط كه تمديدش منوط به رضايت طرفين بود. در اين بين ذوب‌آهن تنها گزينه آتي بيگ‌زاده بوده كه البته خيلي زود معلوم شد در ليست يحيي گل‌محمدي هم جايي ندارد. مدافع تيم‌ملي بايد در روزهاي آينده منتظر پيشنهادهاي احتمالي ساير تيم‌ها باشد.

ارسال نظرات