خبرهای داغ:
مجری شبکه پرس‌تی‌وی و خبرنگار آمریکایی:

عامل اصلی فشار غرب و آمریکا علیه ایران وجود نعمت جمهوری اسلامی است/ اسلام؛ چشم کور مرا بینا کرد

فرانکلین مجری شبکه پرس‌تی‌وی و خبرنگار آمریکایی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی برای مردم و دولت‌های جهان یک الگو به شمار می‌آید؛ گفت: عامل اصلی فشار غرب و آمریکا علیه ایران وجود نعمت جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۳۷۷۸۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
ملانی فرانکلین مجری شبکه پرس‌تی‌وی، خبرنگار و فعال رسانه‌ آمریکایی، که با گسترش اسلام در جهان با تحقیق بر روی این دین کامل، مسلمان و نام خود را به مرضیه هاشمی تغییر داد، ظهر امروز در همایش مادران، پرچمداران جنگ نرم که در حسینیه شهید مطهری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، عامل درخشیدن اسلام در عصر معاصر است و توجه ادیان دیگر را به خود جلب کرده است.

هاشمی افزود: انقلاب اسلامی، چشم بیدار مردم جهان را باز و هوشیاری را به آن‌ها بازگرداند چراکه ۲۲ بهمن عید اصلی جمهوری اسلامی ایران است و همه مردم باید به بصیرت خود بیفزایند و دستاوردهای ۳۶ سال پیروزی انقلاب اسلامی ر ابرای خود الگو قرار دهند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای مردم و دولت‌های جهان یک الگو به شمار می‌آید چراکه مردم آزادنه مطالب سیاسی و دینی خود را بیان می کنند و در امنیت کامل به سر می برند و این خود یک نعمت بزرگ بشمار می آید و این از جمله مباحثی است که کشورهای غربی بر آن فشار می‌آورند.

 مجری شبکه پرس‌تی‌وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی به یک الگو برای دنیا تبدیل شده و تا وقتی که برای دنیا و مردم مظلوم جهان یک الگو است چنین فشاری را تحمل خواهد کرد.

 بانوی مسلمان شده آمریکایی انقلاب اسلامی زمینه آشنایی بخش اعظمی از جوانان را با اسلام فراهم کرد و موجب شد تا تمرکز بیشتری بر روی دین اسلام در دنیا ایجاد شود و مردم ایران باید قدر انقلاب خود را بدانند و متوجه باشند که انقلاب اسلامی ایران چه نعمت گرانقدری برای آن‌ها محسوب می‌شود.

هاشمی با اشاره به اینکه تاریخ آمریکا از درون دارای یک سبقه ظلم بر دیگران است بیان کرد: از این رو شاهد هستیم که تاریخ کشور آمریکا سراسر ظلم به سرخ‌پوستان و یا سیاه‌پوستان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کشورهای غربی به ویژه آمریکا علیه ایران جنگ نرم به راه انداخته‌اند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در جبهه جنگ نرم قرار دارد و آمریکایی‌ها برای پیروزی در این جنگ هزینه‌های بسیاری را تاکنون متحمل شده‌اند و همه مردم باید آگاه باشند که جنگ نرم بسیار خطرناک است.

این محقق آمریکایی افزود: هدف غرب از جنگ نرم با ملت ایران نابود کردن نظام جمهوری اسلامی است و در این راه برای نابودی این نظام از هر ابزاری استفاده خواهد کرد.

دشمن با گسترش فضای سایبری خواهان نفوذ در خانواده‌های مسلمان ایرانی است

هاشمی اذعان داشت: در این جنگ نرم خیلی‌ها زخمی شده‌اند اما متوجه نیستند، چراکه ملت ایران باید بپذیرند که این جنگ نرم با برنامه‌ریزی قبلی و دقیق و حساب شده است.

مجری شبکه پرس‌تی‌وی اظهار کرد: کشورهای غربی قصد دارند از هر طریقی که شده در بین مردم و تفکرات انقلاب اسلامی فاصله ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: دشمن با گسترش فضای سایبری خواهان نفوذ در بین خانواده‌های مسلمان ایرانی است و تلاش می کند به واسطه این فضا اسلام را در ذهن جوانان کمرنگ کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه هدف اصلی غرب از انتخاب جنگ نرم به جای جنگ سخت تخریب بنیان‌ها و ارزش‌های خانواده است، عنوان کرد: تمرکز آمریکا و غرب بر روی کمرنگ کردن دین و حجاب در بین نسل جوان است.

این فعال رسانه‌ای همچنین درخصوص اهمیت جایگاه ایران در نگاه آمریکا و غرب گفت: کشورهای غربی و آمریکا در رسانه‌های خود همیشه در هر بخش یک خبر راجع به کشور ایران نشر و پخش می‌کنند و این امر مهم بودن جایگاه ایران اسلامی را نشان می دهد.

وی در ادامه به توافق ایران و غرب اشاره داشت و عنوان کرد: شرط اصلی توافق غرب با ایران، انحراف ایران از مسیر انقلاب اسلامی بوده و استبداد و قدرت طلبی آمریکا به قدری است که دیگر کشورهای دنیا برای او مهم نیستند.

غربی‌ها در رابطه با آزادی زنان دروغ می‌گویند

مجری شبکه پرس‌تی‌وی با اشاره به شعارهای کذبی که کشورهای غربی در رابطه با زنان می دهند، گفت: کشورهای غربی از زنان بیشتر به عنوان یک کالا استفاده می‌کنند و شعارهای فراوانی در رابطه با آزادی آن‌ها می‌دهند که با عقاید و ارزش‌های اسلامی کاملا مغایر است.

هاشمی همچنین استفاده ابزاری از زن را از ویژگی‌های نظام آمریکایی دانست و اظهار کرد: غرب ریشه زن مسلمان و دختر مومنه را هدف قرار داده و تنها راه مبارزه با این جنگ بزرگ شناخت ارزش‌های دینی و پافشاری بر روی آن است.

وی بانوان ایرانی را به عنوان مادرانی اصیل یاد کرد و اضافه کرد: مادران باید در برابر جبهه نرم دشمن بخوبی بایستند و فرزندان خود راب ه سلاح ایمان مجهز کنند.

این محقق آمریکایی رمز موفقیت نظام اسلامی در برابر توطئه‌های غربی را وجود نعمت ولایت مطلقه فقیه دانسته و یادآور شد: تمام تحولات و گروه‌های افراطی برای تضعیف نظام اسلامی ساخته شدند اما وجود نعمت ولایت فقیه این توطئه‌ها را خنثی کرده است.

وی در با اشاره به نتگاه مردم دنیا به شکل‌گری انقلاب ایران گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی برای مردم دنیا این نکته جالب بود که چه اتفاقی روی داده که یک پیرمرد روحانی توانسته است عده زیادی از جوانان یک کشور را با خود همراه و در برابر حکومتی قرار بگیرد که بزرگترین پشتوانه‌های نظامی و سیاسی را با خود به همراه دارد.

هاشمی با بیان اینکه شیعه را به صورت تقلیدی انتخاب نکرده‌است؛ اضافه کرد: سعی کردم در یک مقایسه تطبیقی بین انجیل و قرآن راه صحیح را انتخاب کنم و امروز از گرایش به دین اسلام و مذهب شیعه خوشحال هستم.

وی یکی از اصلی‌ترین دلیل‌های توجه خود به دین اسلام را انقلاب اسلامی ذکر کرد و تصریح کرد: گرویدن من به دین اسلام هدیه بزرگی بود و گویا خداوند با مسلمان شدن من چشمان کورم را روشنایی بخشید .

ارسال نظرات
آخرین اخبار