خبرهای داغ:
دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان به دلیل دارا بودن پتانسیل بسیار مناسب جهت استقرار شرکت های دانش بنیان که توسط پارک علم و فناوری در مرکز رشد دانشگاه واحد تاکستان وجود دارد تفاهم نامه ای در این زمینه به امضاء رسیده است.
کد خبر: ۸۵۳۷۷۸۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، دکتر جعفری رئیس مرکز رشد این واحد در نخستین مجمع خیرین حامی علم و فناوری استان قزوین که صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن شهید سیاه‌پوش پارک علم و فناوری امام خمینی برگزارشد،در ارتباط با این تفاهم نامه اظهار داشت: استان قزوین به عنوان پایلوت انرژی بادی کشور شناخته شده و منطقه کهک به عنوان سایت اصلی این تحقیقات در نظر گرفته شده است.

 با توجه به موقعیت جغرافیایی کهک  و وجود دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان، پتانسیل بسیار مناسبی جهت استقرار شرکت های دانش بنیان که در این زمینه توسط پارک علم و فناوری پذیرش می شوند در مرکز رشد دانشگاه واحد تاکستان وجود دارد.

وی تصریح کرد: با امضای این تفاهم نامه ، بسترلازم جهت استفاده از تجهیزات ، آزمایشگاهها و کارگاههای مهندسی برق، مکانیک و برگزاری دوره های مشترک بازاریابی ، مالیات، بیمه و حقوق شرکت ها ایجاد شده است.

رییس مرکز رشد در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: مرکز رشد واحد تاکستان در تلاش است با مرکز رشد انرژی های نو مستقر در پارک علم و فناوری همکاری تنگاتنگ ایجاد کند.

در راستای تفاهم و همکاری مشترک بین مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان و پارک علم و فناوری واحد قزوین ، بازدیدی توسط مسئولین پارک فناوری صورت پذیرفت.

         

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها