خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی هجرت سبز از اعزام جهادگران بسیجی به روستاهای فرج آباد، میرآباد و قره سلطان از روستاهای بخش قمرود برای احیا فرهنگ شب‌های قدر و بزرگداشت آن خبرداد.
کد خبر: ۸۵۳۷۷۵۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی خداپرست، مسئول اردوی جهادیهجرت سبزدانشگاه قم طی سخنانی با اشاره به اینکه گروه جهادی هجرت سبزاز اواسط مهرماه کار خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: این گروه جهادی در روستاهای فرج آباد، میرآباد و قره سلطان کار جهادی خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه کار تربیتی به خصوص در رابطه با فرزندان این خانواده‌ها انجام می‌شود، افزود: کار فرهنگ سازی، احکام و سبک زندگی به صورت مداوم، هر هفته و با گروه های مختلف در این روستاها توسط دانشجویان جهادی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در کنار کار‌ فرهنگی برنامه‌های جانبی دیگری هم انجام شده‌است، خاطرنشان کرد: در ایام عید هم حدود ده روز این گروه جهادی در این روستاها مستقر شدند.

خداپرست با اشاره به اینکه در ادامه همان کار‌ فرهنگی که از مهرماه انجام شده‌است در شب‌های قدر هم این اردو عازم روستاها می‌شوند، تصریح کرد: برای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم شبهای قدر در این روستاها گروه جهادی به آن عزیمت کرده اند.

مسئول گروه جهادی هجرت سبزبا بیان اینکه تصمیم گرفته شد تا فرهنگ قدر را هم در روستاهایی که حدود 9 ماه است که در آن ها کار فرهنگی می‌شود جا بیاندازیم، تاکید کرد: با ایده و پیشنهاد اولیه خواهران و برنامه‌ریزی و همت دانشجویان با دهیاران روستاها هماهنگی لازمه انجام شده است تا این شب‌ها در روستاهای محروم هم هر چه باشکوه‌تر برگزار‌ شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه ای جانبی نیز مثل مراسم سحری در این روستاها انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این گروه شامل 30 نفر از دانشجویان جهادی است که عازم مناطق می‌شوند.

خداپرست با اشاره به اینکه با جا افتادن این فرهنگ جهادی روستاهایی که با این فرهنگ ناب آشنا نیستند و در واقع به علت محدودیت به آن‌ها نرسیده نیز از این مراسم با شکوه بهره مند می‌شوند.



ارسال نظرات